Einar Halvorsen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Denne kan gi svaret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå forventer jeg filmer fra noen norske bakkemannskap her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er nok mye lettere å gjøre slikt i militæret ja Hvis jeg gjør slik på jobb får jeg nok bare en sur pilot, som ikke ser humoren, på nakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tro meg, du hadde fått så ørene flagret i vinden om du hadde funnet på noe slikt på flightline i forsvaret. Line er absolutt ikke et sted der du kødder rundt, og spesielt ikke når du har armerte fly i området. Videoen er jo relativt morsom, men jeg vil tippe at det ble bråk ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mener å huske at videon ble laget for å få inntekt til veldedighets arbeid av et eller annet slag. Edit. De fikk inn litt over 1000 pund på videoen. Så klart! :blush: Må innrømme at jeg ikke så filmen når jeg så at jeg hadde sett den for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mener å huske? :whistle: Det står i starten av filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det står at den ble laget for innsamling av penger til å forske på Kreft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er nok mye lettere å gjøre slikt i militæret ja Hvis jeg gjør slik på jobb får jeg nok bare en sur pilot' date=' som ikke ser humoren, på nakken.. [/quote'] Lære deg og vinke først kanskje? Før du skryter på deg for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ser nesten for meg en fiksjonell realityserie innen humorsjangeren alà Reno 911, bare i militær sammenheng. Bakkemanskap som er helt bananas og ikke duger til annet, men som må fullføre tjenestetida si... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Stian: Hehe Har nå lært meg å vinka inn (ikkje så mye å skrøyda av men..), og når jeg gjorde det med dansken for fysste gang, så var ikkje akkurat piloten så glad når han kom ut. Men det kan ver fordi han e dansk.. Neida, ska ikkje skrøyda på meg for mye, men eg regne ikkje me han hadde blitt blidere hvis me hadde dansa samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har mye mer sansen for BSL F-1-1, vedlegg 1, pkt 4 http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles?doc=/sf/sf/sf-20030207-0252.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette er aldri noe jeg kommer til å gjøre på jobb isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe okey. Men å vinke inn Danish teller egentligt ikke. For de vett hvordan de skal parkere uansett. Når du har vinka inn posten og Norwegian, då kan du vinke. Vi har faktisk slike hender og jeg vinkte inn Norwegian med de en gang. Den gang var det en seriøs polakk som var kaptein. Han syns ikke det var så morsomt, men det fleste syns dett er morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, kult! Du får vise meg de en gang... Hvis ikke pilotene syntes det er morsomt, har de mangel på bra humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om jeg var pilot hadde jeg ledd meg skakk om jeg ble vinka inn med supporter-hansker :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bare du ikke mister hanskene så de blir sugd inn i motoren og lager en kjempegrill med svidd pax-svor, så går det vel greit :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om jeg var pilot hadde jeg ledd meg skakk om jeg ble vinka inn med supporter-hansker :grin: Hva om var en kaptein som holdt med det rivaliserende laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.