Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

I 7 tiden i går kveld bestilte jeg en Lockheed R6V Constitution.

 

Nå klokka halv 1 på natta nesten 6 timer etter har jeg fremdeles 40 dager igjen til leveranse, får håpe det bare er en bug.

 

Hadde det vært Airbus jeg bestilte av har jeg vel måtte regne med slike forsinkelser med leveringene :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* :whistle: :grin:

Samme oss meg og. Mye annet som skal gjøres' date=' men skal spille mer i jula :D

 

DOP: €7,946,419

Airline Cash: €2,290,928,608

Airline Value: €5,753,383,916

 

Så på rankingen at alliancen vår ligger på 19 plass :D

 

Rank: Alliance Name: Member Count: Member Total Value:

[b']19[/b] Nordic Alliance 41 71,015,503,988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ødelægger lige hele spillet:

 

To co-inside with the 2nd Birthday of Airline Mogul we have decided to organise a reset for the 22nd of December. This will mean the new round will start on the 23rd of December, 2 years since Airline Mogul first opened. This is to be done for a variety of reasons, people have said the game has gotten saturated and would like a fresh start. This next game round will be a 5 game year round.

 

The reset will allow the first stage of Multiworlds to be released. In this we will introduce the following;

 

* An activation email for all users to cut down on multiple account issues

* Provide more information on registering about the steps to starting in Airline Mogul, along with details of when to login

* Allow the next stage of Multiworlds to begin.

* Allow for several adjustments designed to slow the game pace down.

 

The game will be reset and to a date not yet decided. We will use the date from the poll on this issue located here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...