Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det som hadde vært kult var om de hadde oppretta flere paralelle verdener, der man spilte i forskjellige tidsepoker. Da kunne man ha hatt forskjellige flyplasser, navn på land osv. Jeg synes det er urealistisk å kunne opprette ruter fra Gardermoen til Sheremetyevo i 1980, f.eks. Jeg vil heller ha den fra Fornebu! Jeg vil ha rute til sjøflyplassen i Bodø fram til flyplassen ble tatt i bruk. Jeg vil fly til Rhodesia og Øvre Volta og Abbyssinia! Hvis AM lager fire-fem forskjellige epoker blir de kvitt flere problemer: De fleste spillerne finner en tidsepoke de liker bedre, det blir færre spillere (Nå er det f.eks umulig å skaffe gates på en flyplass med mer enn 2 mill passasjerer i Europa), og de får bedre historisk realisme.

 

Ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt spil går igang kl 23 i aften.

 

Allerede nu kan I melde jer til. Alliancen er forsvundet, men jeg vil prøve at få startet den igen hurtigt.

 

En bra ting ville være, hvis nogle medlemmer startede på andre kontinenter end i Norge/Europa. Så kan vi få langt flere ikke-europæiske lufthavne vi kan starte fra.

 

F.eks. kunne en starte i Sydney, en i New York, en i Rio, en i Tokyo, en i Johannesburg eller andre steder. Altså ikke Europa, men gerne andre steder i verden.

 

Når alliancen kommer op at køre, kalder jeg den Nordic Alliance (igen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på om det er noen som har tenkt på hvem som skal lage alliancen? har dere mye penger? ser at det er dyrtå lage nye ruter på egen hånd i lengden. His ingen har noe imot det kan jeg godt lage den:

 

DOP: €902,003

Airline Cash: €3,475,757

Airline Value: €16,804,256

 

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 8 Feb 1970

 

Noen få timer bare, så er det i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...