Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

At have et forum, hvor vi kan snakke om alliancen, istedet for at fylder flere og flere sider på dette topic. Det er mye langt, kanskje for langt for dem der vil være med nu. Plus det vil give medlemmerne i alliancen en mulighed for at kunne vide mere om nye medlemmer, og hvad deres planer for deres selskap er. Flere af de andre alliancer har forummer, hvor deres brokage-selskaper og leasing-selskaper giver informationer om nye fly man kan købe/lease.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Enig. Synes det er mye irriterende det går så stærkt. Der går 2 dage (i spillet) og du sidder med en load på 90 hvor den 2 timer før lå på 100. Tror kanskje at det har ngoet at gøre med, at folk tjener for mye i DOP. F.eks. en rute fra CPH til Halmstad tjener jeg omkring € 50.000 i DOP. Der kan selv toget gøre det billigere og næsten lige så hurtigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem eier Cleared Direct i NA? Han gâr og konkurerer med meg pâ ruter jeg var först pâ(Bastia-Wien)!

 

Mine tall:

DOP: €1' date='028,608

Airline Cash: €13,579,256

Airline Value: €107,039,388

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 10 Jun 1983

[/quote']

 

Er det ikke derfor de kaller det konkurranse da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...