Gå til innhold

Ståplasser på fly


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Helt vanlig, dette. Dersom man flyr inn eller ut av Kabul, that is. Blar igjennom gamle Vi Menn-blader når jeg er hos barbereren, og sist bladde jeg forbi en artikkel som viste et bilde som angivelig var tatt ombord på en flight inn til Kabul, og der sto folk som makrell i tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var serdeles dårlig ide ja. Så godt som alle fly må bygges om. Ville med gru tenk på kor krokat man blir stående under bagasjehyllene i Dash8 blant anna. Selv kan jeg ikke sto oppreist under bagasjehyllene i en B737 engang.

For å ikke snakke om exit limits, selv om en med ståplass kunne ha dyttet inn kanskje 220 stykk i en 73G, så betyr det ikke at det ville ha vært lov. Mao, et fly må bygges spesielt for dette, med flere exits, med mindre en tenker å bruke dette til å gi Y enda mindre plass, og da gi mer plass til de som kan betale for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen somm er i Kr sand og skal til Haugesund onsdag kveld? Har en SAS maskin som skal gå tomm.......om noen har lyst...så sant du ikke heter abdul om må sikkerhets godkjennes....ta kontakt...kansje..........99410864...lover ingen ting...goffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...