Gå til innhold

Partytilbud for deg som heller danser enn sov


André Olstad

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lenge dette fungerer, når folk kommer dritings på flyplassen for å dra hjem igjen. Er vel kanskje der de tjener pengene. Folk som må sove ut rusen på flyplassen og kjøpe dyre biletter hjem igjen.

 

Klippet fra: http://www.dinside.no/php/art.php?id=372655

KLM prøver seg med en ny reisevri for et ungt og festsugent publikum. Fra 1. mars til 17. juni kan reisende fra Stavanger, Trondheim og Kristiansand fly med Saturday Norght Flight for å få med seg utelivet i Amsterdam. Ruten er lagt opp slik at man flyr til Amsterdam på lørdag ettermiddag. Så kan man feste hele natten i en by som aldri sover, og reise hjem igjen søndag morgen. Til reduserte priser, og uten å ta kostnaden ved overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det er det Tom. Men at et flyselskap lager et opplegg vel vitende at flertallet av disse passasjerene som skal fly både er beruset og med underskudd av søvn, har jeg lite sans for.

 

Har enda til gode å se at berusede, trøtte passasjerer øker flysikkerheten et dugg. Eller for den saks skyld gjør jobben noe lettere og triveligere for både alle bakkansatte man som passasjer kommer i kontakt med, de kabinansatte eller andre flypassasjerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke lete lenger, enn til de charterselskaper på sommeren (som opererer ut fra f.eks. OSL) - med flyvninger til bl.a. Chania (Kreta) og Kypros (der spesiellt Ayia Napa er populær). Spesiellt i skolens ferie er det flere destinasjoner som skiller seg ut på sommeren, der bråk ombord blant denne gruppen er over-representert.

 

Slike flyvninger er aldri hyggelige, og jeg missunner ikke de selskapene som f.eks. har flyvninger til Ibiza og lignende steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen!

 

Litt off T , men siden jeg bor i Amsterdam ca 3-4 mnd hvert år og er gift med en Nederlandsk dame så må jeg vel fortelle litt om utelivet i Amsterdam.

 

Når man kommer til Amsterdam er det utrolig mange muligheter for hvike opplevelser man vil utforske , er man fly interesert så står mulighene i kø i form av museums besøk og flight shopps.

 

Det er også utrolig vakkert å rusle rundt i kanalene for de av oss som er interesert i gammel arkitektur og kultur.

 

Reiser man litt utenfor Amsterdam sentrum F.eks til Haarlem eller til keukenhof for å se Tulipaner så er det en opplevelse i seg selv.

 

Det er på denne årstiden tulipanene blomstrer i Nederland så får man en bra innflyvning til Schipphol så ser man ett fargesprakende land i fine farger.

 

Når det gjelder utelivet så er Nederlandske mennesker utrolig lett å komme i kontakt med .

 

Videre kan jeg anbefale å leie en hus båt i Amsterdam , koster 300-400 kroner pr. døgn men da har du mini bar , dusj,toilet og kjøkken muligheter.

 

Utelviet i Amsterdam centrum stopper som regel opp rundt kl 01.00 men går man litt videre så er det mange muligheter i form av natt klubber og puber utenfor bykjernen , igjen , går man til Haarlem eller Jordaan så er det natt klubber og puber som har døgn åpent.

God tur og fest med måte .......

 

Hilsen

 

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg de satser på at folka skal være så dritings at de blir nektet å reise med flyet, eller rett og slett kommer for sent. - Mye penger å tjene på dobbelt salg av biletter.

Det vil alltid være mye penger å tjene på folk som liker å gjøre seg selv til [*********], for all del, som Kai sier, så er det sikkert mye spennende og interessant å se i Amsterdam, men jeg tviler sterkt på at de som drar ned på lørdag ettermiddag og hjem igjen søndag morgen er interesserte i det. Det er vel heller legalisert hasj og prostitusjon som lokker vil jeg tro...hvorfor skulle man ellers valgt Amsterdam som reisemål, og ikke f.eks London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kjerringer og KRF folk her eller? Tenke seg til at man skal sitte og moralisere og generalisere folk som har lyst på en tur til skjønne Amsterdam! Nei finn fremm strikke tøyet om dere kjeder dere, og la folk gjøre som de vil, det har dere ikke en dritt med og gjøre alike vell, og ikke får dere påvirket det heller, selv om man sitter og drømmer seg bort bak en joystik og skulle ønske at man faktisk kunne.

 

Noen som blir med? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...