Carl Fredrik Ness Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/14/476759.html Syntes dette blir litt leit, for da ødelegges jo et flott livery til selskapet! Blir vel litt mye reklame syntes jeg, men hvis det tjener til billigere billetter, så ja, hmm... Hva mener dere? Ville dere hatt en skjerm forran dere på en 6 timers reise med reklame som ruller og går uten mulighet til å skru av, hvis det blir sånn fremover da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Æsj! Det var et stygt fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Synes ikke det er så gale om det kun gjelder ett fly, hvis det blir som de sier, at kanskje flere og flere skal males om synes jeg det blir for dumt. Flyet var egentlig ikke SÅ stygt faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Syns ikke det der ser noe dårligere ut enn de har idag da (skal ikke så veldig mye til). Men hadde de malt det hvitt der de nå skal ha sølv, syns jeg det hadde blitt ordentlig pent å se på. Men pytt, bare man kommer seg trygt dit man skal sånn nogenlunde iht. tidtabellen så gjør det da ingenting å se på noe reklame eller hva slags farger flymaskinen er malt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Solheim Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det her ble ett fint fly. Det skal bare gjelde noen få fly, så da gjør det ikke noe. Om de hadde malt alle i rema1000 farger hadde jeg nok hatt en annen mening.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ser helt greit ut, ingen av passaskjerene klarer å se utsiden av flyet mens dem er inne i kabin så det er vel ikke noe problem. Men visst dem skal ha reklame i overflod i kabin går det for langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Synes også dette var noen hakk bedre enn standard Norwegian paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Synns det var flått farge jeg, greit med litt forandring!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kjære gud i himmelen. La Norwegian bytte ut resten av tampongene med dette! Synes dette var utrolig kult å se på. Håper virkelig vi får spotta denne på ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er vel ikke non som kunne tenkt seg å painte denna her te 50N da?? hehe Kjære gud i himmelen. La Norwegian bytte ut resten av tampongene med dette Amen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hahah livsforsikring Synes det er greit med litt annet enn de vanlige fargene hele tiden jeg. Blir så ensformig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hvem gidder å painte noe slik da Norwegian Commercial - experience a new way of flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Veldig tøft fly, men feiringene og motorene skulle også vært sølvgrå. Dagbladet sine spørsmål i videoen var tåpelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Synes dette flyet er pent. Har ikke noe imot det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Den blir i alle fall lett å kjenne igjen på halen. Gleder meg til å få spotte denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Om ikke annet, noe nytt å ta bilde av i hvertfall! Syns ikke det så så ille ut jeg, men venter med å avgjøre det til jeg har sett den i fullversjon... Noen som har info om første flytur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvem gidder å painte noe slik da Hvis jeg kunne painte, så sku jeg painte den selv jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jaja.. er vel kanskje ikke værre enn tampongen.. men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nå fikk jeg grusomt lyst til å lage paint av denne. Noen som gidder å ture til, wherever, spotte og knipse referansebilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den kommer til OSL i dag som DY905 nå kl 1030 også igjen som DY1555 kl 1625. Løp og knips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er stuck med jobben. DOH! Jeg lukter spotte-tur i nær fremtid. Anyone? Grille? Kakao? Te? NAM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Personlig synes jeg "Silver"-flyet til DY var ganske så stilig faktisk! Og for de som synes dette var grusomt, så skal jo dette Silver-flyet kun eksistere i 6 mnd. Selvsagt er det stor sannsynelighet, for at også fler DY-fly får slik reklame - men det blir jo uansett flyene som ikke har en "norsk helt" på halen. Uansett, man kan også lese mer om denne saken her: http://www.boarding.no/art.asp?id=23169 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tøffeste flyet de har, det var fint syntes jeg. Tyder dette på at perioden er over? når de ikke lengre har behov for tamponger altså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hehe...bra den siste der Geir! Jeg synes det er et bra initiativ for å få flyselskapene på bedre fote økonomisk! Marcus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.