Gjest Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Noen som kunne tenke seg og treffes på vollen? vi planlegger grilling og live web cam om ikke lenge. Noen som har lyst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ja, Gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Grill på vollen? Er det helt lurt a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kan ikke se noe galt i det, om vi ikke røyklegger hele 19R...jeg og kjetil skal ha med oss noen UPS og streame live fra vårt ultimate vollen tripp..he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Geir!! Når skal dette finne sted? Er det 2 uker eller mere til? så skal jeg prøve å komme meg nedover å delta på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Når, send meg pm, jeg tar en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kan ikke se noe galt i det, om vi ikke røyklegger hele 19R...jeg og kjetil skal ha med oss noen UPS og streame live fra vårt ultimate vollen tripp..he he Hva slags internettoppkobling har dere tenkt å benytte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Trenger ikke mer å sende mer ca 4kb/s ut for å streame radio. Det er jo servern de sender til som streamer videre ut i verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Vi har løsningene klare, og vi gjør det bare for og ha gjort det, bare på morro. Skal prate med Kjetil i dag og se på dato.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Grill på vollen? Er det helt lurt a? Tror ikke jeg hadde gjort det. Tar meg friheten å sitere avtalen Norsk Spotter og flyentusiast forening og OSL er i ferd med å få til. En av punktene under Sikkerhet lyder som følger: Unngå all bruk av åpen flamme i områder rundt flyplassen. Så vet jeg selvfølgelig ikke hva slags grilling dere planlegger, men vær varsom her. :-) Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Mitt forslag er at dere ringer opp til tårnet og forhører dere om dette først. På denne måten er de klar over at det er åpen ild like ved flyplassen, og kan derfor informere brannstasjonen. Regner med det skulle gå bra så lenge dere holder dere til de anvisninger som blir gitt av flyplasspersonellet. Men uansett en god idè, må vel få til noe slikt på Værnes også iløpet av sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Men uansett en god idè, må vel få til noe slikt på Værnes også iløpet av sommeren. Er med jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ironisk nok har Brannvesenet på OSL øvingsområde 100meter fra vollen, og DE lager bål de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har da hatt med engangsgrill og kåte-letter der flere ganger. Det var da ikke noe problem. Men sørg for å ha nok av vann i nærheten. det hender at det er ganske tørt oppå der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Finn ut når de skal ha øvelse, så tar vi det den dagen! Så er det bare "helt tilfeldig" at vi drar fram pølsene når de har tent bål! Jeg er nok med. Så forresten svartrøyk fra området ved vollen der sist jeg var på Gardermoen, kom med fly fra Malaga. Tror det kan bli en heftig grillfest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hørtes artig ut Geir. Men datoen bestemmer for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har vært på en sånn brannøvelse en gang, det er fett det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Herregud, en grill trenger man vell ikke og spørre noen om og bruke.Den kan jo stå på nedsiden av vollen om det blåser etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Herregud, en grill trenger man vell ikke og spørre noen om og bruke.Den kan jo stå på nedsiden av vollen om det blåser etc... Nei, man trenger vel nødvendigvis ikke å spørre, men hvilken skade kan det ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi Rogalendinger må vel få til noe slikt på Sola også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, man trenger vel nødvendigvis ikke å spørre, men hvilken skade kan det ta? Lettere å få tilgivelse enn tillatelse Håper dette blir noe av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Artig ide, jepp dette må jeg forsøke og bli med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Herregud, en grill trenger man vell ikke og spørre noen om og bruke.Den kan jo stå på nedsiden av vollen om det blåser etc... Nei, man trenger vel nødvendigvis ikke å spørre, men hvilken skade kan det ta? Det er jeg enig med deg i, men i denne casen stoler jeg på at jeg og Kjetil har såpass fornuft at dette går bra.(ikke helt sikker på kjetil men vi får håper det går bra. ) Vet ikke om du har hvert på vollen før, men det er et fint område på baksiden bort fra flyene som er fint for litt grilling med enkle griller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ... ellers så kan jeg ta med et agregat og et par hybelkomfyrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ... ellers så kan jeg ta med et agregat og et par hybelkomfyrer Nothing can replace a real grill! Tanken bak grilling er jo ikke selve matlagingen, men det sosiale rundt det. Men hybelkonfyrer er jo også laget for trange plasser, så noe sosialt er det jo også over denne typen ide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som en fin-fin idé og hyggelig sammentreff, er absolutt interessert. Kan i tillegg tilby transport-muligheter for de som er interessert, fra Hedmark/Ringsaker/Hamar-området - og sørover mellom Hamar og Gardermoen. Har 3 ledige seter i bilen, så det er bare å melde sin interesse når evt. datoer og slik blir fastsatt for dette treffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da setter vi dato 20 mai. Grilling på baksiden av vollen slik at det ikke er til sjenanse for noen. Jeg og Kjetil har med oss et lite telt også, så vi blir over til neste dag. Kan ha noe med at man fort kan bli litt indisponert for bil kjøring ute på kvelden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 18 års aldersgrense eller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har fått med meg at der flydag på Kjeller den 14. mai. Skal vi prøve å møtes der, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da setter vi dato 20 mai. Grilling på baksiden av vollen slik at det ikke er til sjenanse for noen. Jeg og Kjetil har med oss et lite telt også, så vi blir over til neste dag. Kan ha noe med at man fort kan bli litt indisponert for bil kjøring ute på kvelden . Uff, da skar det seg.. På 5-års gjenforening på folkehøgskolen den helga jeg.. MEN, trur vel ikke at det blir no mindre gøy for å si det sånn.. Blir flere muligheter i løpet av sommeren tenker jeg. Angående grill, jeg og en kompis pleier å sitter ofte vi på østre voll ved ringbanen å grille pølser, har aldri fått noen klager.. Så det går nok veldig greit gutter! vel vel, håper på en mulighet for no lignende en annen helg i sesongen som kommer jeg da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.