Gå til innhold

Støttemedlem 2006


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet til den årlige "støttemedlemsskapskonkurransen".

 

I år, som tidligere år, vil de av dere som har betalt for støttemedlemsskap som utgår 1. Januar 2007 eller senere være med i trekningen om en premie. Donasjonen må være gjort før 1. Februar 2006 for å være med i trekningen.

 

I år vil 3 støttemedlemmer vinne 1 stk CH Flight Sim Yoke USB eller CH Pro Pedals USB.

4 vil vinne Falcon 4.0 - Allied Force.

2 vil vinne X-Plane 8.

 

Informasjon om støttemedlemsskap

 

-----------------------------

 

I år vil disse pengene gå til nytt forum, bytte av multiplayerserveren og til å finne en endelig løsning på plasseringen av filene til filbiblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et meget dumt spørsmål her, men hvordan vet en når 1 års perioden går ut ?

Jeg pleier å sende en liten beskjed en uke eller to før medlemsskapet går ut.

 

Men om noen lurer på når medlemsskapet sitt går ut er det bare å sende meg en beskjed eller mail så får du vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at pengene går til vårt eget beste håper jeg at alle brukere av sidene til FS er med og støtter ildsjelene som driver disse sidene. Er blodfersk her på sidene og som pilot på min PC, men jeg ser at jeg kommer til å bruke en del tid og penger på dette. Å støtte FS.no med 15 kr i måneden er bare en brøkdel av det jeg, og sikkert alle andre, bruker for å utøve dette som er blitt en hobby for mange.

 

Jeg oppfordrer ALLE som leser dette å støtte gutta slik at vi, brukerne, får et enda bedre tilbud. """"""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok dra fram penger jeg også. Har vel vært med siden 1997 eller 1998, så det er vel på tide å bidra litt! ""

Registrert: 19.08.99 "", og støtter selvsagt oppfordringen om å bidra bittelitt til vår felles "klubbkasse". Muligheten til premie burde ikke være alene grunnen til dette bidraget, men kan være en katalysator "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok dra fram penger jeg også. Har vel vært med siden 1997 eller 1998, så det er vel på tide å bidra litt! ""

Registrert: 19.08.99 "", og støtter selvsagt oppfordringen om å bidra bittelitt til vår felles "klubbkasse". Muligheten til premie burde ikke være alene grunnen til dette bidraget, men kan være en katalysator "".

 

datoen blir ikke helt riktig. For Dag byttet ut forumet i 99, tror jeg det var, og da måtte vi alle registrere oss på nytt. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det utgiftene ifm flightsim.no er utenom evt server-leie og domenet?

Server-leie betaler jeg ikke - de eier jeg.

Derimot betaler jeg linjeleie, strøm til servere/air-condition og kanskje en tank diesel til aggregatet i ny og ned.

Dette koster omtrent 30.000 på et år, også kommer det jeg hadde på ønskelisten i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Server-leie betaler jeg ikke - de eier jeg.

Derimot betaler jeg linjeleie, strøm til servere/air-condition og kanskje en tank diesel til aggregatet i ny og ned.

Dette koster omtrent 30.000 på et år, også kommer det jeg hadde på ønskelisten i tillegg...

 

30000 nok !?

Heia Norge, hehehe...

Betaler 300kr /mnd for 100mbit.

Heldigvis har jeg iskall luft i taket direkte ved servern, så AC trenger jeg ikke, men har en alikevel, som jeg kjöpte for 1000kr, funker perfekt. Ström betaler vi ca 1200kr /år for hele leiligheten (92kvm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...