Truls Petter Elven Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Må si at jeg ble ganske forbanna når jeg kom hjem i dag, sjekker mailen min og der får jeg beskjed om at det er registret bruker her på flightsim.no som har rett og slett tatt og lastet opp Herkules repaintene mine opptil hanes flightsim side og sagt at det er han som har paintet dem. Som sagt ble jeg forbanna og tok å ringte han og kjeftet endel på ham og sa at det her må du fjerne fort. Og han har holdt ord på det og bedt om unnskylding, siden han fjernet det såpass fort gidder jeg ikke henge ut navnet hanes her. Men en annen ting som jeg la merke til på siden hanes var det utrolig mange piratversjoner av fly, flyplasser, værprogrammer, som f eks: PMDG 747, CS-130, Flight 1 produkter osv... Jeg spurte han om dette og det viser seg at det er mange her inne som har visst lastet dette ned hos ham. Jeg gidder ikke og gjøre noe med det, hvis dem så dumme og legger inn screenshots av piratversjoner med fullt navn, før eller siden blir dem tatt. Til sist vil jeg si: ikke vær dum og ta kredit for annen manns arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er bra i hvert fall du sa i fra. Slik skal ikke skje. FOr det første er jævlig dårlig gjort for den stakkaren som har brukt utallige timer på å painte. Og for det andre. Så bør man ikke bruke piratversjoner. Hvert fall ikke legge de slikt ut. Nå vet jeg ikke hvem dette gjelder, vet heller ikke addressen. (PS trenger den heller ikke ). SÅ bra gjort Truls Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du så vel ikke SSDT der vel.. I så fall send oss PM fort Denne fyren er både dust, inkompetent og latterlig. Uansett hvem det en måtte være så bør han tenke på oppgradere hjernen sin, for der er det ikke mange FPS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Når dere finner slike sider som driver med piratvirksomhet er Avsim's Piracy Report en grei side å gå til. Der kan du (anonymt om du vil) legge inn info om hva du har funnet hvor. Avsim sender det så videre til de dette gjelder slik at de kan få satt en stopp for virksomheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det var JÆVLIG dårlig og råttent gjort . Hvilken fs side var der da ? *Veldig nusjerig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det var JÆVLIG dårlig og råttent gjort . Hvilken fs side var der da ? *Veldig nusjerig* Hypp på å skaffe deg no pirat? Dårlig gjort av personen! Og det med PMDG og Flight1 og alt det gjør jo det bare enda værre... Ulovlig er det òg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ikke det jeg mente Ståle . Jeg mente ossen fs side idioten har laset den opp på .For da skal jeg ikke være noe hypp på å bli medlem dær . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er jo ikke akkuratt spesielt smart å ligge ut piratkopier på internett sider. Er jo innehaveren av siden som får svi for det, og det blir nok oppdaget relativt kjapt vil jeg tro. Jeg ville ha fjernet de fortere en f*** og be gud om ikke å få erstatningskrav fra utgiverene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 har sjekket siden hanes nå og det meste er fjernet og jeg kan forsikre dere at han blir overvåket framover. Dag, vet om dette på avsim og hadde veldig lyst til og angi ham ja, men siden han er "såpass" ung lot jeg være. Tom, fant ikke det sceneryet på siden nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Glimrende arbeide Truls Petter. Støtter deg 100% i denne saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har vært med på lignende ting når det gjelder bildene mine (som ligger her http://bkm.deviantart.com ) der personer har stjelt dem og postet dem på andre siter som sine egne bilder. Enkelte har prøvd å selge dem som print også. Ganske irriterende ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 da synker man lavt...tufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Var det ikke en smarting herifra som prøvde å selge noe freeware fra filbiblioteket på Simmarket.com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tviler ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Så frekt! Er helt enig med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror nok det er ganske så mange her inne, som ikke har rent mel i posen. Tror nok ikke alle dere her har bare lovlige ting på deres pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sant det du sier, hvor mange i Norge laster ikke ned musikk da? det går for det samme. Men når du er så dum å legger du ut igjen. Da kan du bare ha det så godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Den diskusjonen har vært oppe før, Bjørn Erik. Ingen grunn til å ta den opp på nytt. Bare et forslag fra min side, med tanke på hvordan den forrige utartet seg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg slenger meg på sist talende. Men jeg synes egentlig at det er værst å publisere pirat enn å laste ned pirat. Rett og slett fordi jeg ikke sjekker på nettet om hver eneste fil jeg laster ned er beskyttet av åndsverk, eller om den er fri for nedlasting. La oss si at en fiktiv person, Ola Nordmann, har en nettside, der legger han ut piratmateriale og skriver at det er han som har laget det. En person laster det ned, og regner med at det er Ola Nordmann som står bak dette. Noe det ikke er. Hvordan skal man vite det? Den som bør straffes er med andre ord Ola som publiserer, ikke mannen som laster ned, uvitende om at det ikke er lov. Truls Petter: Fint at dere fikk ordnet opp, sånt kan være frustrerende. Håper ikke du lar være å painte av den grunn, det skjer for håpentligvis ikke igjen EDIT: Var som Børge nevner en stor diskusjon om dette for en stund siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Den som bør straffes er med andre ord Ola som publiserer, ikke mannen som laster ned, uvitende om at det ikke er lov. Det er jo akkurat dette loven sier, det er ulovlig å laste opp, men fullt lovlig å laste ned. Ola Nordmann Naboen min? Neida, tuller bare Men uansett, utrolig dårlig gjort av den personen som lastet det opp, og i tillegg sier at det var han som laget det. Han burde skammes! Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Slutter ikke og painte jeg se, selv en tok æren for paintene mine Skjønner fremdeles ikke åssen han skulle klare seg og komme seg unna med det men, var jo en amerikaner jeg fikk tipset av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 For å si det sånn, ta det litt som et kompliment også, han syntes paintene var så bra at han ville ta æren for de selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nå fikk jeg en rett i fleisen, Olaf Ghanizadeh ringte meg netopp via skype å anklaget MEG for å ha gjort det, som aldri har vært borti noe slikt, og visste heller ikke noe om dette. Nå jeg har vært borte litt nå så visste jeg ikke om dette før jeg leste denne tråden... så hvis Olaf da har spredt dette videre så vill jeg bare gjøre det klart, DET ER LANGT I FRA MEG !!!! syntes det er utrolig dårlig gjort å annklage meg for det og spre det videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hold disse interne intrigene for dere selv, vær så snill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ..anklaget MEG for å ha gjort det, Når man tenker på at du har home.net server som tror jeg deg så gjerne Men, er litt lei av den drittkastingen dere har privat, og som har uvane for å havne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ville bare informere om at det ikke er meg, er ikke hyggelig hvis folk her har trodd det var meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Er det " Prøv Kanskje Justering" som har vært frempå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Personlig driter jeg i hvem det var, men når alt tatt i betraktning så skulle vedkommene hatt bank og ikke en peptalk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Burde heller syntes synd på han som har gjort det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.