Gå til innhold

Noen her som spiller Battlefield 2 ?


Peder H.Kristensen

Anbefalte innlegg

Mulig det,men jeg har hørt at man kan forvente at spillet ikke starter opp i det hele tatt hvis man har bl.a dette kortet.Så før jeg vet om noen som har kortet får spillet til å funke,så blir det BF1942 på meg:-)

Kjøper ikke et spill,for så å måtte bytte kort....blir et dyrt spill ""

 

 

Asbjørn Furu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller demoversjonen som "Paladin84" innimellom. Det stemmer vel som Andreas sier at det er lettere å fly helikopter i BF1942: Desert Combat (mer presist), men det er også mulig å fly relativt bra i toeren. Fysikkmotoren er ikke verdens beste, men det kan være riktig artig for det.

 

Ble forresten "veldig overrasket" over hvor stabil og presis AG3'en (assault) er på flerskudd "", men som sagt, realismen er ikke den delen av spillet som er mest vektlagt. But what the heck, det er gudd fønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være farlig kult med BF. Da føste vesionen kom, 1942, så ble det plutselig ikke så viktig å gå på jobb lenger. Skammer meg litt, men måtte ta en "tre-dagers" så jeg fikk rast ifra meg. Jeg begynte å drømme BF sekvenser om nettene.

Men når sant skal sies, så har jeg det innimellom litt travelt med å komme hjem fra jobb for å prøve nye ting til FS nå for tiden også...hehe.. sånn går det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være farlig kult med BF. Da føste vesionen kom, 1942, så ble det plutselig ikke så viktig å gå på jobb lenger. Skammer meg litt, men måtte ta en "tre-dagers" så jeg fikk rast ifra meg. Jeg begynte å drømme BF sekvenser om nettene.

Men når sant skal sies, så har jeg det innimellom litt travelt med å komme hjem fra jobb for å prøve nye ting til FS nå for tiden også...hehe.. sånn går det.

 

Ikke noe å skamme seg over, tror de fleste her inne har hatt det på samme måte ""

Gikk selv glipp av endel forelesninger rett etter at World of Warcraft ble sluppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...