Odd Jacobsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 FlightSim-treff Norge - september 2005 Er det interesse for et FlightSim treff? Har følgende forslag: Sted: Geiteryggen Flyplass, Skien, lørdag (og/eller Søndag) i september. Vi disponerer hele flyplassen. "Workshop": I tårnet (real) I flyet (real) Flyklubb Utstyr til FS Demo/presentasjon av VATSIM flyvning Helikopter (real) Fallskjermhopping (real) Ellers sosialt samvær med fokus på flygning (spesielt FS).... Ønsker at vi får sponset fly og bus for alle deltakerne (gratis) fra hele landet. (her må jeg gjøre en god jobb - men tar utfordringen). Må ha ca. 40 deltakere - pris for treffet ca. 300,- til 500,- pr. person (dette vil da inkludere enten et fallskjermhopp, flytur (med flyklubben) eller helikopter. Håper da at flere leverandører kommer med "stand" og presentasjon av utstyr og programmer for FS. Har god kontakt med bl.a. ITRA.de i tyskland på FS utstyr - de "må" komme. Tårnet vil da bli bemannet og vi får oppleve/opplæring i hvordan dette brukes på en slik flyplass. Videre kan vi på dette treffe bli enige om en felles forening i Norge med et styre som samler oss som er interessert i FS og ellers flyvning (men med basis i FlightSim). Er det interesse for dette tar jeg på meg oppgaven å koordinere dette, men trenger to eller tre personer til for å kunne dekke alle oppgavene. Dette er kun et forslag og ikke noe bindende (nå). Er det interesse for noe slikt? PS! La dette forums innlegget kun gjelde dette emnet. Er det interesse for dette må vi få FlightSim.no til å lage et eget emneområde for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette høres MEGET bra ut! Regner med at det vil bli mulighet for tilreisende komme med egne fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Høres meget interessant ut! men jeg kan ikke svare på om jeg kan komme før datoen er satt....må passe med skiftplanen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg må si at dette her er noe av det beste jeg har hørt på lenge, lenge lenge! Men jeg har et spørsmål angående fallskjerhoppingen. Jeg er selv en stor entusiast av fallskjermhopping, og vil starte med det når jeg blir voksen. Men hvordan er det fallskjerhopping her? Vil det være mulighet for å kunne ta et tandemhopp? Hvis det er mulighet for tandemhopp, hva blir aldersgrensen? Jeg blir 14 år nå 18 juni i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Regn med at det kommer 4 stk fra Hamar regionen. Alle er klare for et treff med likesinede. Bra om det kommer opp en dato så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg må si at dette her er noe av det beste jeg har hørt på lenge, lenge lenge! Er VELDIG enig med Håvard her! Får se når det blir av så tar jeg meg nok en tur! Tar vel ikke såå lang tur med fly/bil/buss e.l. opp dit fra Stavanger Hvis jeg får lov av foreldrene mine kommer jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 100% støtte fra meg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette høres jo utrolig ut. Er det noe som lar seg gjøre? Blir det noe av er jeg med. Absolutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, dette var absolutt en god idè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 100 % dekning fra sunnmøre fra min side i allefall.. Regner med det kan bli flere som blir med her... Dette hørtes nesten for godt til å være sant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ønsker at vi får sponset fly og bus for alle deltakerne (gratis) Gælder det også fra Skrydstrup (EKSP)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Trønderen stiller seg meget positivt til dette. Dette hadde jo vært en drømmesituasjon, men hvordan er det gjort med undersøkelser om dette faktisk gjør seg mulig? Transport til og fra er det minste problemet jeg tenker på, men å få til alt dette virker jo nesten litt fanatisk, unnskyld utrykket, men er sikker på at om man står på 110% så er det mulig å gjennomføre, men noen økonomiske resursjer må nok til. Skal mest sannynlig inn i forsvaret i September, men hvis ikke så stiller jeg helt sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Må få sett på dato før jeg kan si noe sikkert, er jo langt unna jeg vet dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Count on me. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Trønderen stiller seg meget positivt til dette. KRÆMT! Trønderan kainnshe??? Hadde vært kult dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Dette her har min fulle støtte, beste opplegget jeg har hørt om noen gang, men "dessverre" er jeg utsatt for samme skjebne som Ivar; millitæret (ja, om vi er like heldige begge to så havner vi vel på samme plassen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Stiller meg positiv til dette!! Hvis jeg kommer inn på AFIS utdanning vil jeg være på Røyken i denne perioden. Det vil jo være perfekt!! Stå på Jacobsen!! Ikke la dette lyset brenne ut. Har du folk der nede i Grenland som kan dra lasset med deg? er jeg utsatt for samme skjebne som Ivar; millitæret Hørt om tjuvperm Arild? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Dette høres topp ut! Jeg er med (om ikke noe annet kommer i veien) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Stiller meg positiv til dette!! Hvis jeg kommer inn på AFIS utdanning vil jeg være på Røyken i denne perioden. Det vil jo være perfekt!! Stå på Jacobsen!! Ikke la dette lyset brenne ut. Har du folk der nede i Grenland som kan dra lasset med deg? er jeg utsatt for samme skjebne som Ivar; millitæret Hørt om tjuvperm Arild? Det blir nok lite aktuelt, Joachim Myklebust fra forumet skal bli MP, så vi vil vel lite nødig bli lagt i jern av ham? Da må vi iallefall gjøre noe faenskap mens vi er på tjuvperm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Du får bake en kake til han da vettu Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 OBS: La nå ikke dette emne falle ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 OBS: La nå ikke dette emne falle ut... Bra noen passer på... Hva med å kanskje arrangere noe slikt sammen med et motorflyarrangemang på Geitryggen? På denne måten så kan det hende at vi også får rekrutert motorflygere til simulatorverdenen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Høres meget bra ut dette ja. Ettersom jeg ikke skal inn i militæret før til høsten, så regner jeg med at jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vel, jeg har tenkt litt mer på dette med at alle får dekket transport. Tror dette blir svært vanskelig (ikke meningen å ødelegge pågangsmotet, men jeg er en realist), tror at man i det minst må regne med å dekke bensinutgiftene, med mindre du allerede har tenkt ut noe genialt angående dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Takk for interessen. Jeg kommer med mer info om ca. 1 uke. Sjekker ut her om det er interesse nok - det ser slikt ut - BRA. Til info: dette er fullt mulig om vi er som nevnt i infoen ca. 40 stk som vil komme - har sjekket litt med flyplassen, leverandører og flyselskap før denne infoen ble lagt ut. Har også fått mail fra flere som vil bidra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det hadde vært grise gøy om du hadde fått til. STÅ PÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Dette må jeg jo få med meg. kommer sikkert med en RV-4 (real) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Dette høres fantastisk ut! Jeg stille gladelig opp, hvis ikke noe kommer i veien.. Dette ligger nokk langt oppe på prioriteringslisten så det er nesten 100% jeg blir med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 100% att jeg kommer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.