Thomas Gundersen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ...om jagerflyging i Alpene http://raoulitor.free.fr/MIII.wmv Det er samme film som er postet på airpics av KAB (thanks KAB!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vanvittig rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bra film! Men av en aller annen merkelig grunn kan jeg ikke spole Kan noen si meg hva som er galt, jeg bruker Windows Media Player. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Stilig! Blir nok reinnstallering av Lock on i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Bra film! Men av en aller annen merkelig grunn kan jeg ikke spole Kan noen si meg hva som er galt, jeg bruker Windows Media Player. Fikk ikke til å spole jeg heller.... (ikke det at det trengs ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte Benberg Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dette var rått! Har dere noen fler sånne på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dette var en knall bra film. WOW !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Oioioi! Fenomenalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bra film! Men av en aller annen merkelig grunn kan jeg ikke spole Kan noen si meg hva som er galt, jeg bruker Windows Media Player. En WMV fil lastes ned samtidig som den spilles av, man kan ikke spole før den er ferdig nedlastes. Er det evenutelt dette som er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei Tord, jeg har lastet ned hele filmen til harddisken, så det er nok ikke det som er feilen, men ellers takk EDIT: Er det noen andre som opplever at filmen begynner å hakke etter 2 minutter og 10 sekunder eller er det bare min PC som det er noe galt med? (Håper ingen ser på meg som en sytepave etter all klaginga mi ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Den hakker litt etter rundt 2 min hos meg også, men det blir borte igjen etter ca 30 sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei fikk ikke spolt, jeg bruker Realplayer. Og ja, filmen begynte å hakke, men filmen va fin, d va ikke d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Den hakker her også, men filmen er så bra ellers at det ikke gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Fyyyfader den filmen, den hvar så bra ass har fått taki en av de flyene i filmen, i payware og bruker lago terramesh det er heeeelt rått å fly der i de høye fjella, har blitt helt avhengi hehehehe ufff det er bare helt rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 #%#$%#@@*#%#*$#$ at jeg ikke har tilgang til en maskin som faktisk kan spille av denne nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Får ikke kontakt med den urlen.. Borte??? Buhu!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jansen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Klikk her Jim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk!! (Y) med en liten endring i adressen gikk det bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiik Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er en link som virker ! L I N K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 sinnsykt bra film lurer på en ting, åssen fly er dem flyr?? det ser ut som Mirage å F-5?? eller tar jeg feil nå?? slikka filmer synns jeg sku være litt mer av på fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er Mirage 3 og F-5 ja, i tillegg er det visst også med en F/A-18 hvis jeg ikke tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Link som virker : mms://live.infomaniak.ch/rossy/avionchasse-1.wmv (Samme film - annet navn) Kopier adressen og lim den inn i f.eks. browseren. (Streaming) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Siden denne filmen først er oppe igjen: Hva heter den første sangen i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denne er heller ikke værst.. søk på Red Flag, Maple Flag, USAF og slikt da komemr det endel videoer som blåser sokkene dine vekk S1KA5X24-7U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det siste videoklippet er hentet fra en j*vlig «cheesy» IMAX-film. Håpløst pro-amerikansk plott, men den har et knippe stilige flyscener (som vi ser av klippet) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Richard Pettersen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Siden denne filmen først er oppe igjen: Hva heter den første sangen i filmen? Husker ikke hva sangen heter, men hvis du hører gjennom et par ERA album er det mulig du finner den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det siste videoklippet er hentet fra en j*vlig «cheesy» IMAX-film. Håpløst pro-amerikansk plott' date=' men den har et knippe stilige flyscener (som vi ser av klippet) . [/quote']Hehe, den er rimelig cheesy ja, og veldig mange av flyscenene er i tillegg CGI... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.