Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra film!

Men av en aller annen merkelig grunn kan jeg ikke spole ""

Kan noen si meg hva som er galt, jeg bruker Windows Media Player.

En WMV fil lastes ned samtidig som den spilles av, man kan ikke spole før den er ferdig nedlastes. Er det evenutelt dette som er problemet?

Skrevet

Hei Tord, jeg har lastet ned hele filmen til harddisken, så det er nok ikke det som er feilen, men ellers takk ""

EDIT: Er det noen andre som opplever at filmen begynner å hakke etter 2 minutter og 10 sekunder eller er det bare min PC som det er noe galt med? (Håper ingen ser på meg som en sytepave etter all klaginga mi "")

Skrevet

Fyyyfader den filmen, den hvar så bra ass ""

har fått taki en av de flyene i filmen, i payware og bruker lago terramesh det er heeeelt rått å fly der i de høye fjella, har blitt helt avhengi hehehehe ""ufff det er bare helt rått ""

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Det siste videoklippet er hentet fra en j*vlig «cheesy» IMAX-film. Håpløst pro-amerikansk plott, men den har et knippe stilige flyscener (som vi ser av klippet) :) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...