Ø.C.H. Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 It's on! [RELEASE] Release Notes (1.19.8.0) World Update VI: Germany, Austria, Switzerland Now Available! - Community / News and Announcements - Microsoft Flight Simulator Forums Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Flere som ikke finner tvungen oppdatering i MS store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 JA drar ut litt ser det ut til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 2 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Flere som ikke finner tvungen oppdatering i MS store? JA Håplaust..!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 laster ned nå fra steam, null problemer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Laster ned fra Steam denne gangen, ikke fra selve MSFS etter start. Det bare startet sånn. Etter at Steam var ferdig så startet MSFS og da kom det enda en oppdatering på ca. 2,6 GB. Endret 7. september 2021 av BJM62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Nedlastinger uten problemer her. Masse oppdateringer via Content Manager også i tillegg til World Update på 5GB. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 Steam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 Steam her. Absolutt ingen problemer, kjapp oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 6 minutter siden skrev Robert Hulthin: Steam? Store her... Rundt 13GB totalt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 7. september 2021 Forfatter Del Skrevet 7. september 2021 Tok litt tid før den dukket opp i Store her, men er nede. Laster ned updates i Content Manager nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Laster ned fra Steam denne gangen, ikke fra selve MSFS etter start. Det bare startet sånn. Etter at Steam var ferdig så startet MSFS og da kom det enda en oppdatering på ca. 2,6 GB. Etter at man har kommet inn i MSFS så venter oppdateringen på Tyskland, Sveits osv. på 5,10 GB. Og til slutt så er det oppdateringer på de andre stedene, norden. Japan osv... 5,02 GB totalt. Endret 7. september 2021 av BJM62 Det tar aldri slutt! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 Ikke noe her enda i STORE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Samme her 😡 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Restart pc, så start msfs fra xbox appen hvis oppdateringen ikke dukker opp. MSFS support på twitter melder også om midlertidige windows store problemer for enkelte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 De har IKKE gjort noe med alle de røde, blå og gule husene som dukket opp under forrige WU dessverre 😄 Jeg har klagd, men det ser ikke ut som de har hørt på den..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Følgende workaround fixet problemet hos meg: Innstaller xbox app fra Microsoft Store Start appen Gå tilbake til Microsoft Store og trykk "Få Oppdateringer" Problemet løst..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Steam her, super hurtig download og alt ser umiddelbart ud til at virke. Ps. Har skiftet fra Store til Steam og har ikke haft problemer siden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 9 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Følgende workaround fixet problemet hos meg: Innstaller xbox app fra Microsoft Store Start appen Gå tilbake til Microsoft Store og trykk "Få Oppdateringer" Problemet løst..... Funket det ja TAKKER 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Hvordan bytte fra Store til Steam, når produktet er kjøpt på Store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 Ikke nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 7. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2021 17 minutter siden skrev Robert Hulthin: Funket det ja TAKKER JA det funker, men snodig måte å gjøre det på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 7. september 2021 Forfatter Del Skrevet 7. september 2021 Innstallering gikk smooth når den først satte i gang. Har tatt en kjapp runde og sjekka, og ting er bra her. Digg å få inn "Off screen caching" slik at scenery ikke popper inn ved panning. Spesielt plagsomt med TrackIR. Satte denne til ultra uten å merke noe særlig på ytelsen. De har ikke fikset bug med veldig aggressiv trim i en del fly, bla c150/172.. Ellers virker selve WU lovende. Sjekka innom alle "hand crafted airports", og de er veldig decent! Bli noen runder VFR for å sjekke ut POIs i ukene fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Er glad for at alt virker minst like bra som før - i alle fall A32NX + endel norske flyplasser. Ikke hatt problemer så langt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Denne var ny for meg. Kom i neste oppstart etter CTD. I forrige versjon hadde jeg ingen CTD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Mye rart som skjer. Jeg ble dirigert til Microsoft Store, men der var ingen oppdatering. Leste på SOH om problemet, og det ble anbefalt å gå via Xbox appen (jeg har flere av disse installert). Hørtes ut som et skudd i blinde, men det virket faktisk. Plutselig lå oppdateringen i MS Store. Så er det (slik det er sagt tidligere i denne tråden) en del å oppdatere i content manager også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Hej Birger og alle Alle de installerings vanskeligheder der er med store fik mig til at opgive den. Jeg prøvede selvfølgelig at få kontakt og hjælp men forgæves. Til sidst var det således, at jeg slet ikke kunne bruge store. Så jeg bed i det sure æble afinstallerer alt og købte SF på Steam. Der loggede jeg på med min gamle Store kode og vups var jeg tilbage i miljøet som om intet var hendt. Til og med en del (meget få) indkøb gennem Store var der og virkede? Men alt har virket siden uden alle disse problemer, og opdatering i går blev overstået på mindre end 10 min. Og det helt uden problemer. Efter min investering i rtx 3060ti kører, bare som en målestok, jeg fps på mnellem 60 og 70 med næsten alt på Ultra. Så jeg er blevet en helt rolig og omgængelig mand igen. 😆😀 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Får den "continue in xxx mode" for hver oppstart uansett hva som skjedde i forrige kjøring. Men det er en liten pris å betale å skulle trykke på "Continue in Normal mode" en gang for hver oppstart inntil de får fikset det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 1 minutt siden skrev Dag Baardsen: Får den "continue in xxx mode" for hver oppstart uansett hva som skjedde i forrige kjøring. Men det er en liten pris å betale å skulle trykke på "Continue in Normal mode" en gang for hver oppstart inntil de får fikset det der. Samme her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Har fortsatt feilen med "Please expedite your climb to FLxxx" nesten uansett hvilken høyde jeg har valgt i flightplan. Må justere opp 2-300 fot for å få ATC til å slutte og mase. Denne feilen skulle da vitterlig være løst i siste oppdatering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.