Mathias Kjærstad Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da tenkte jeg kunne lage en tråd om musikk som passer til simmovies Siden jeg skal prøve meg og lage noen filmer. Jeg kan starte, forhåpentligvis så kommer det flere forslag. The Day After Tomorrow soundtrack - Harald Kloser Enigma - Return to innocence http://www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Globus - Europa (Electric Romeo) [video:youtube]-6uX0MWetHA&feature=related Daft Punk - Aerodynamic (Daft Punk Remix) [video:youtube]hXeCKW2f2Ik Dreamgate - Now We Are Free. [video:youtube]I6Qmy-kbNJo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 if we ever meet agan Hey , soul sister In my head Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Andreas, kaller du det flymusikk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mitt forslag: [video:youtube] Low, fast, and loud Har hatt mye fine lowlevel-turer i Lock On til denne låta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Til Low fast & loud passer den bra. Men til å ligge på cruise med en 767 i FL360 når disse hjem hos meg: Jeg hører nesten bare på melodien i sanger men det er nå bare meg det da. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mvkdYr54f0Y [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9u6jKV9TPLc&feature=related [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Robert Miles - Children [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QCYST35gSvU Synes den gir en stilig stemning. Den finnes også i flere versjoner med litt annen intro blant annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Denne låten er vel i utgangspunktet alt for bra til å brukes i en hvilken som helst FS video, men om man hadde lagt skikkelig arbeid i en VIRKELIG fly video så hadde nok denne passet godt. It's all about love for your passion! :grin: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 åå, Ivar ! DET der er musikksmak det fytti ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Du skulle bare vist! :grin: Nei, denne musikken er forbeholdt alt annet enn den simulerte verden, det handler rett og slett om respekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ser for meg noe musikk av Bjørn Lynne aka "Dr. Awesome" kunne passe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Låta "Dæmm" av T-Roll'd (bandet jeg spiller i) finner du HER Men når jeg tenker meg om, er kanskje ikke dette rette fly-musikken :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 747 av Kent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Give To Fly - Pearl Jam My Sacrifice - Creed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_Olsvold Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Groove Armada - Hands of Time: [video:youtube] Steppenwolf - Magic Carpet Ride: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EEEzbFxEbB8 Foo Fighters - Wheels: [video:youtube] Den her tror jeg også hadde blitt ganske bra i en fs video, utrolig kul låt [video:youtube] Mye fra Mew som også kanskje kan brukes f.eks. Reprise, Repeaterbeater eller New Terrain Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tja.. Dette er vel en sang som går an å bruke [video:youtube]UX__4aHwYzM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Ja Aleksander ! Den er finfin vettu Tusen takk for alle forslag, sykt mye bra og velge mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Magic carpet ride er en fantastisk digg sang. Jeg bruker skjeldent musikk til flyvingen. Jeg spiller heller gitar selv, om cruise er noen hundre (eller tusen) nautiske. Men setter jeg først på litt så går det for tiden mest i AC/DC og GnR (Gnr-perioden har jeg hatt det siste året, AC/DC-perioden har jeg hatt siden 10-årsalderen da jeg fant ut hvor ræv listepopp faktisk er!). Har en god haug andre band som også settes på nå og da. Ellers går det meste med gitar, tromme og bass, samt fravær av fløtepuser, mer eller mindre greit ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 [video:youtube] [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Den er helt klart fin Aleksander. Ser/hører jo på denne. [video:youtube]qUZ2HHnz4xE Mange kjenner sikkert igjen denne? :grin: [video:youtube]AHyh4uVmxpU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg foreslår "just because" av Janes´addiction. veldig stilig til low level flygning med noe som flyr kjapt! http://www.youtube.com/watch?v=xoTzMAFetLs Briskeby- Hey Harvey Heros & Zeros - Strange Constellation Howl - Nineteenseventyfive Incubus- Admiration Incubus - Neither of us can see Muse - MK Ultra Placebo - The bitter end Placebo - Meds Placebo - Infra Red Jeg syntes de fleste her er stilige til lav flygninger i store hastigheter. Unntaket er kanskje Incubus´Admiration og Neither of us can see, hvor de lavere hastigheter med prop er tingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er bare en sang jeg kan komme på nå! Ugress - AMZ1974 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Treetop Flyer,Stephen Stills. [video:youtube]8H52d6tVUuU Lyrics! I could be a rambler from the seven dials I don't pay taxes 'cause I never file I don't do business that don't make me smile I love my aeroplane 'cause she's got style I'm a treetop flyer I will fly any cargo that you can pay to run These bush league pilots, they just can't get the job done Got to fly down into the canyons, you'll never see the sun There's no such thing as an easy run For a treetop flyer I'm flyin' low, I'm in high demand Go fifteen feet over the Rio Grande I'll blow the mesquite right up of off the sand Seldom seen, especially when I land I'm a treetop flyer Born Survivor People been asking me, "Where'd you learn to fly that way?" Was over in Vietnam, chasin' NVA The government taught me, and they taught me right, Stay down, under the treeline, you might be alright Treetop flyer So I'm comin' home, I'm runnin' low and fast I promised my woman this is ain't gonna be my last I get the ship down, I tie her fast Then some old boy walks up, and he says "Hey son" I'll make some fast cash I'm a treetop flyer Well there's things I am, and there's things I'm not I am a smuggler and I could get shot Aint going to die, I ain't goin' to get caught, See I'm a flyin' fool, in an aeroplane, just too hot I'm a treetop flyer Born survivor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Buvik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Får ikke Foo Fighters' "Learn to fly" ut av hodet. Her snakker vi melodiøs rock på sitt beste [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Færra til mexico med lynny treekrem eller turbonegro :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mye bra her!! Top gun sangene er jo bankers.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.