Jump to content

Eivin Stensø

Members
  • Content Count

    1,205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Eivin Stensø last won the day on January 18 2019

Eivin Stensø had the most liked content!

Community Reputation

24 Excellent

About Eivin Stensø

  • Birthday 02/13/1976

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hekter på noen bilder til. IIIB, ikke C
  2. Til min begeistrelse fant jeg ut at det er en approach speed auto throttle funksjon som gir deg riktig hastighet for innflygning, på samme måte som Lightning har. Det hjalp ganske mye, men den krever mye bane.
  3. Absolutt meget gjennomført og bra. Litt finere detaljer og finish og det hadde vært tipp topp payware. Litt store utslag på trimmen synes jeg. Jeg får ikke til å trimme til å holde høyden helt, men ellers føles det meget bra. Det er mulig det finnes en løsning på dette.
  4. Innflygningen er en nokså stor omstilling fra F-104 selv om hastigheten er omtrent den samme. Her er en landing som gikk bra. Riktignok en Mirage IIIB, ikke C
  5. Går ut ifra at dette skyldes deltavingens egenskaper og det faktum at det muliggjør at den ikke har flaps. Det er iallefall en brummende og tiltagende lydeffekt når du har høy AOA.
  6. Vær hilset virtuelle flygere Restauravia Mirage IIIC er flyet og ut på tur - aldri sur er jo selvfølgelig slagordet. Mirage II ble, som våre venner F-104 og Lightning, utviklet på 50-tallet og tatt i bruk på 60 tallet. Den har en også ytelse som er sammenliknbar med disse og da går det mao FORT. Det som gjør Miragen litt anderledes er at den har delta-vinge, noe som gjør at du må bruke en litt spesiell teknikk under innflygning. Den er utstyrt med tre lamper - rød - gul og grønn, som viser din angrepsvinkel eller angle of attack (aoa). Du må holde en angrepsvinkel som indikeres med kombinasjonen rød og gul lampe og bruke throttle til å holde deg på riktig sted. Men litt prøving og feiling ser det ut til at jeg har mestret dette. Iallefall til en viss grad Man må passe seg for å få for stor angrepsvinkel da deltavingen gjør at luftmotstanden øker drastisk. Faktisk kan du havne i en situasjon der motoren ikke klarer å øke farten. Da er gode råd dyre. Nok prat. Vi starter i Bodø rwy 07 for anledningen Stikker så en tur innom Børvasstindan Deretter tar vi turen til Beiarn. Småtindan til høyre Beiarn Helgelandsbukken ved Holandsfjorden Halsa Stetinden - Norges nasjonalfjell Rombakstøtta Fuelen begynner å minke så da stiger vi opp til omlag 40000ft og drar hjem til Bodø. Landingen forbigår vi i stillhet da understellet knakk. Bedre lykke neste gang. So long, airmen
  7. I just completed this quiz. My Score 80/100 My Time 71 sekunder  
  8. Det er også en visuell oppgradering av eksisterende modeller på gang. Det er litt av hvert og se frem til for Vestfjordokse-entusiastene mao.
  9. Ja. Sim Skunk Works har en TF-104 G på gang. Hjelmen fikk jeg laget på bestilling av en på SSW-forumet som driver med repaints. Jeg har forstått det sånn at denne hjelmen kommer vi til å få se i forsetet på en 637-repaint så snart TF'en er klar.
  10. Storartet at en kjent testpilot ville fly starfighteren min. Mulig han dukker opp i din sim og flyr den nye Sim Skunk Works TF-104G som er på vei også
  11. De hørte at det ble servert spagetti i messa
  12. Det er alltid gøy å fly fort og høyt, men det er ekstra gøy når man i tillegg er skikkelig fint malt.
  13. Du kan også assigne en knapp til flightdirector on/off for chute og release chute, og gjerne en til Launchbar extend/retract også så får du slått av og på nesehjulstyringen.
×
×
  • Create New...