Gå til innhold

Premiere - Charterfeber 2009!


Anbefalte innlegg

I anledning at jeg nettopp har passert 10 000 poster på forumet, har jeg laget min aller første "flightsimulator video". Tidligere har jeg kun benyttet meg av stillbilder ifa. screenshots, men nå har jeg omsider ordnet en video med "levende" video.

 

Desverre ble videoen noe "trøkt" da den egentlig er beregnet for 16:9 format, widescreen. Men vi får gjøre det beste ut av det! Håper dere liker videoen og at dere legger igjen noen kommentarer!

 

[size:11pt]Det anbefales at dere kjører videoen i fullscreen format (dobbelklikk på videoen) samt skrur opp lydenfor å komme i rett stemning![/size] :)

 

 

660x210_corporate01.jpg

 

 

[video:youtube]SD-Do6b11BA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Utrettelige Ivar :grin: , stadig på farten med nye påfunn! Uten tvil en av de ivrigste bidragsytere i forumet, og alltid like spennende å se "hva har han funnet på nå?". Må si det var en god start på Hollywood-karieren, og vi forventer mye fint framover av bevegelige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for varmende kommentarer gutter! :grin:

Faktisk så kom idèn for denne videoen mens jeg lå ved bassenget med musikken på ørene nede på Santorini, Hellas i fjor sommer! Det skulle fort ta 10-11 mnd før jeg fikk gjennomført mine planer.. :grin:

 

Musikken er heller intet tilfeldig valg, da jeg velger å bli litt "kjisje" aktig, gjennspeiler den min "amore" til luftfart og flygning. :grin:

 

Det ble nok en "left visual climbout DCT TGA" ja. :grin:

Godt å se at du ble insporert Wener, det er forøvrig ledig plass med Norwegian Ealges til Bulgaria i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget videoen for 16:9 format, og da YouTube ikke ville samarbeidet endte dette opp i "normal" format. Hvis man kjører selve filen fra harddisken blir det forøvrig i rett format, herligherlig! :grin:

 

Brukte vel ikke veldig lang tid på å sette sammen disse klippene, 4-5 timer kanskje. :D

 

Ser vist ut til at throttle ble reversert noe sent gitt, men stopper uansett med god margin. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...