Ivar Skaugstad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 I anledning at jeg nettopp har passert 10 000 poster på forumet, har jeg laget min aller første "flightsimulator video". Tidligere har jeg kun benyttet meg av stillbilder ifa. screenshots, men nå har jeg omsider ordnet en video med "levende" video. Desverre ble videoen noe "trøkt" da den egentlig er beregnet for 16:9 format, widescreen. Men vi får gjøre det beste ut av det! Håper dere liker videoen og at dere legger igjen noen kommentarer! [size:11pt]Det anbefales at dere kjører videoen i fullscreen format (dobbelklikk på videoen) samt skrur opp lydenfor å komme i rett stemning![/size] [video:youtube]SD-Do6b11BA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 NYDELIG..NYDELIG Ivar!! Her var det trøkk og charterstemning fra en lekker Syv SEX Syv som man ALDRI blir lei av å fly! Godt redigert og grattis med 10 000 poster. Blir det like mange charterturer? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fin film minus hakkingen, er nok fraps håper jeg, prøv å ta opp no sync Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flott film Ivar. Eg og vil til syden :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2009 Utrettelige Ivar :grin: , stadig på farten med nye påfunn! Uten tvil en av de ivrigste bidragsytere i forumet, og alltid like spennende å se "hva har han funnet på nå?". Må si det var en god start på Hollywood-karieren, og vi forventer mye fint framover av bevegelige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Pent! Snakker vi "left turn dct TGA" på climbout der eller? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Herlig video, Ivar! Stemninga du snakka om var jeg skeptisk til, FS-videoer gir meg skjeldent noen spesiell stemning - men det fikk jaggu meg du til! Cpt Raft. starter herved opp sju sex sju'n og drar nedover til sydligere breddegrader :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Stilig film, Ivar, men låtvalget falt ikke helt i smak for meg... Hadde heller foretrukket noe som . Typisk norske charterturister :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Takker for varmende kommentarer gutter! :grin: Faktisk så kom idèn for denne videoen mens jeg lå ved bassenget med musikken på ørene nede på Santorini, Hellas i fjor sommer! Det skulle fort ta 10-11 mnd før jeg fikk gjennomført mine planer.. :grin: Musikken er heller intet tilfeldig valg, da jeg velger å bli litt "kjisje" aktig, gjennspeiler den min "amore" til luftfart og flygning. :grin: Det ble nok en "left visual climbout DCT TGA" ja. :grin: Godt å se at du ble insporert Wener, det er forøvrig ledig plass med Norwegian Ealges til Bulgaria i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ivar Skaugstad - Charterinspirasjonens far! :grin: Dette var snadder, Ivar. Nå må jeg absolutt ta en charterflight eller 10 i løpet av sommerferien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 dette var snadder av ypperste klasse kanon video med rett valg av musikk:) dette var virkelig flått *applaus* gleder meg til imorgen ned til solfylte Bulgaria! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hehe, den musikken passer nok perfekt inn Petter! Sessongen er vel ikke slutt ennå? Se ikke bort i fra at det dukker opp ennå en liten charter teaster utover sommeren! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke dumt, ikke dumt, men noe jeg irriterte meg ganske godt over, var den VELDIG sammentrykkede 767en? Ser ut som det er tatt opp i 16:9, men trykket sammen og pumpa ut i 4:3, som får det til å se veldig sært ut! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nicenice! :grin: Gode vinkler ovs. Hvor lang tid brukte du pâ denne videoen(lag gjerne enda en videokonkurranse hvis du har en ide)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Veldig sammtrykket den siggen din Johan :grin: Utrolig bra film, er glad for at jeg har wingview på både A330'n og 777-300ER'n på fredag Nei, denne skal legges i favoritter, også skal jeg se den hver sommer før jeg skal ut og reise :D Men tok du ikke revers noe sent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Utrolig flott, og gøyal musikk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Laget videoen for 16:9 format, og da YouTube ikke ville samarbeidet endte dette opp i "normal" format. Hvis man kjører selve filen fra harddisken blir det forøvrig i rett format, herligherlig! :grin: Brukte vel ikke veldig lang tid på å sette sammen disse klippene, 4-5 timer kanskje. Ser vist ut til at throttle ble reversert noe sent gitt, men stopper uansett med god margin. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva var forresten destinasjonen på denne flighten, Ivar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fin video Ivar. Men hvorfor du flyr det stygge blå flyet der,og ikke med de gamle gode fargene til Brittania? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 20. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2009 Det her var kvalitet over, godt gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Petter; destinasjonen var Kos. Flyplassen har utrolig flott freeware scenery! For å svare på ditt spørsmål Lars-Petter, så har jeg painten inne, men da måtte jeg ha hatt ett noe mer retro team over hele videoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ivar eg har faktisk ikkje sett denne filmen før i dag. Rett og slett helt konge :cool: Fikk lyst å hive meg rundt te spania med ein gong. Men må nok ein tur på sjøen først. Opp i det kalde nord Kva musikk er det du har lagt til her?? Fin sang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sangen er Velvet - Mi Amore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Renhult Skaug Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FYYYYF*** dette var VIRKELIG KVALITET. Titter som regel ALLDRI på fly simulator filmer. Men denne har jeg sett om og om igjen hele tiden nå Utrolig bra. Skal reise hjem i morgen med Norwegian 738 fra Spania. Frister mer med 763'n ja :grin: Fløy den for noen år tilbake. Utroliiiii fint fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.