Gå til innhold

FLG09


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

På vegne av Teamet her kommer annonsert info.

Følg med på flightsim.no under eget fora og www.flightsimlan.com for oppdatert informasjon, her vil det komme mye spenstige mommenter etterhvert for deg som har flysimulator som interesse eller hobby.

 

Godt Nytt år.

Annonsering av tidspunkt FLG09

 

Regner med noen spørmål ang C130, og ja du kan få sove i buken på en C130, det er dog begrensede antall plasser, ca 40 stk. Det vil bli påmelding til dette gjennom våre web sider etterhvert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad
Hvorfor så lenge til?! Jaja' date=' godt at vi endelig har en dato da :) stå på! [/quote']

 

Ikke lett og skaffe bomber og granater på 14 dager... Dette FLG skal bli det beste vi har gjennoført, derfor er det et enormt synkroniserings opplegg og vi må rett og slett ha den tiden vi har satt nå, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg bor eller hva jeg jobber med i oktober, men om det lar seg gjøre hadde det vært gøy å tatt turen dit.

 

Da er vel det store spørsmålet om det kommer andre x-plane flygere, så man kan fly litt sammen ?

 

 

Birger: jeg holder for øyeblikket til i Rennebu, og holder jeg til her ennå rundt den tid, slenger jeg meg gjerne med og ordner meg skyss til Oppdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Kommer info etterhvert.. Finnans krisen har gjort at vi har gått litt sikksakk, men dette går, gå til webben våres www.flightsimlan.com og registrer deg der om du vil ha info når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig timing. Har bursdag den tiende oktober. =/

Og jeg som så gjerne skulle ha dratt! Har en tro på at jeg ville lært mer der iløpet av de dagene enn på 3 måneder hjemme.

Tja, blir det et voldsomt problem? Du kan jo be om å få det som bursdagspressang og helelr feire før eller etter helga ;) FLG er ikke noe man vil misse om man er interessert i fly og simulator! Dumt å la sjansen gå fra seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke SÅ lenge til? Ganske bra dato da det er høstferie for mange i skole' date=' tror ikke det kræsjer med noen andre store arrangementer og ikke minst så er det bursdagen min (11. oktober). Gleder meg veldig til dette her [/quote']

 

Jeg har også bursdag den 11 okt (40 år :whistle:)

Men tar da turen for det.

 

Noen som kan bake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...