Tron Kittelsen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er gjerne med og det blir to stk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei Mer en gjerne. Har vært på de fleste FLG,og det var både morsomt og hyggelig og møte likesinnede så og si;).. Dere er flinke som får til dette, og skal ha all mulig ros for det Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen fra svg som skal? EG ska;) Skal du kjøre?? Tror ikke jeg kan kjøre som 14 åring:D Nei. Jeg flyr jeg:) Pappsen spanderer:D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som skal fra Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 I`m in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som skal fra Bergen? Jepp, hvis muligheten byr seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Som kjører og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei, er 17 og har ikke sertefikatet helt enda.. Andreas Nysveen har i allefall bil. Edit: såg at Andreas hadde sagt han skulle.. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 får se om jeg kjører. vet ikke helt om jeg tør sende PCen med fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 har du kanskje lyst på/plass til en ekstra pers. med pc, og en bag? Så slepper eg og å ta fly. er ikke så veldig gira på å sende pc'n med fly eg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel, kanskje vi skal avtale sånt på MSN eller privat melding, så samler vi heller "ja"-svarene her? Jeg kommer også gjerne, om det passer. Var litt uheldig med datoen forrige gang, for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er selvfølgelig enig. Var tenkt som et litt ut i luften svar, som ikke sku vere så seriøst, da det er for langt frem i tid til å svare og upassende offentlig. Men ser at det var heller dårlig lagt fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei Geir!Takk for sist!Kjæmpefint at dere engasjerer dere for å få til et nytt FLG 09.Har hvert på de to forigående å det var bare kjæmpebra.Kommer selv om jeg har blitt et år eldre,ingen aldersgrense oppover håper jeg? mvh Arne (scandinavien 337) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skal ikke se bort ifra at jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har et spm, må man ta med pcèn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Selvsagt ikke, men det blir kanskje litt kjedelig å bare se de andre fly (snakker av erfaring). Men det foregår jo også mye annet på et slikt treff som er verdt å få med seg. Ikke minst å sikle på resultatene av maaaange timer med cockpitbygging (håper da at noen av disse kommer og har med seg noe utstyr som sist) og å besøke "shoppen" til Dag. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn A. Lund Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Veeldig bra, jeg kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Herlig! Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Norheim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hallo.... Jeg tar turen fra Haugesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kommer hvis muligheten byr seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Utrolig artig å se at så mange kjente navn har planer om å delta, kjenner jeg begynner å bli skikkelig gira nå! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg er definitivt med:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Samuelsen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer vis jeg har mulighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette her skal jeg være med på! Så lenge det passer med jobb og slikt så er jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Herlig! Jeg kommer Stian, you drive^^! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei , man kan vell forvente litt mere info rundt dette i slutten av november. Vi skal pinpointe vilken ressurspersoner vi har, hva vi skal gjøre etc. Men det skal gjøres i god FLG ånd. Stay tuned.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mega! Jeg har jo allerede annonsert at jeg er med, men jeg lurte på om du har en hvis formening om når det vil foregå? Må vi vente til høsten '09 eller blir det som '06 at det blir tatt et par måneder inn i det nye året? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Intill teamet er satt, er det desverre ikke mulig og besvare slikt er jeg redd. Det blir vell som de andre gangene, vi lanserer en dato lang tid i forveien, og gjennomfører deretter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er definetift med. Bor bare 7min kjøring unna SAS museet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Richard Meek Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det frister det ja! Mvh Richard Meek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.