Gå til innhold

Flytype-Norwegian til London


Tommy Hansen

Anbefalte innlegg

Jeg bruker tråden din her siden jeg gidder ikke å starte en ny en(bare si hvis du vil jeg skal slette dette)

 

Skal fly til OSL fra EVE den 6.aug i 14.00 tiden med SK40** noen som hvet hva slags flytype?

 

 

P.t. er din avgang satt opp med B73G (altså -700), dog er dette i

beste fall "veiledende" - og kan fort skiftes ut. Men B737-700

er i hvertfall hva avgangen er satt opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Det blir nok A319 ;).

 

PS: Det kan hende du får fly A320 eller A321 med easyJet også, ettersom de etter oppkjøpet av GB Airways sitter igjen med en del A320- og A321-maskiner. EasyJet bestemte seg for å beholde de større Airbus-maskinene en stund til, for å undersøke om det er noen fordeler med de større flyene.

 

Så det er lov å håpe, hehe! (At ikke Ryanair følger easyJets eksempel, og går til anskaffelse av Airbus-maskiner. Jeg vil fly Airbus! :grin: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fly EasyJet fra Gatwick til Köln/Bonn rute 5377' date='noen som har en idè om hva de bruker på den ruta?[/quote']

 

Sannsynligvis en av våre A319, men gi meg datoen du skal fly, så skal jeg sjekke...

 

 

/T

 

PS! Gatwick er EGKK... EGSS er Stansted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...