Andreas Grindvoll Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Katapultsetet så morsomt ut å se i virkeligheten. Russerne sendte opp Laika... Hva skal vi sende opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Katapultsetet så morsomt ut å se i virkeligheten.Russerne sendte opp Laika... Hva skal vi sende opp? En hedmarking, bosatt i Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som vet om det er muligheter for å sette opp telt i nærheten av flyplassen? Hvor kaldt må jeg regne med det blir om natten? Har sett på langtidsvarselet til yr.no, men det sier jo egentlig lite om hvordan det vil være om natten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ja det er en campig plass ret ved siden se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kommer flightsim.no til å ha en egen stand der? Regner med at Dag får solgt endel da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 uff, så kjipt at jeg ikke kan komme på Årets Airshow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kommer flightsim.no til å ha en egen stand der? Nei, vi kommer ikke til å ha noen stand der. Flyklubben vil sette opp en simulator, og de vil låne dem litt utstyr for å vise fram der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Leste på side 43 i Bodø NU(som forøvrig har fly som tema) at det vil gå GRATIS buss mellom Flymuseet, Flyplassen og sentrum. Norsk Luftfartsmuseum vil ha stand og sannsynligvis en slags butikk på området. Jeg skal (heldigvis) ikke jobbe der, en jeg vil sikkert stikke innom den og ellers være på området. De har omsider kommet med mer detaljert program på sine hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jippi!! gode gamle AWACS kommer! :grin: Jeg tror den som får mest opmerksomhet er PELLE POLITI BIL!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hannes navn det e Pelle... Jepp! Starfighter, Tunnan, Gripen, Orion er jo grunn nok til å dra til Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 En hel time med F-16 mellom 14:00-15:00 gleder jeg meg til:D Ser også frem til å se Invaderen igjen.. Finnes det noe flottere bombefly med canoner i nesa? enn Invader?? Invader på low-pass i en svak sving med mørke skyer i bakgrunnen og sterk sol som lyser den opp.. Det hadde vært gøy å se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe er litt lei av å se Orion med Touch and go hele tia men oppvisning er jo gøy. Er det noen som vet hva slags oppvisning P-3en skal ha i Bodø. Blir det sånn F-16 formasjon som var på Andøya?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 orion ser jeg vær dag (fint fly det der) begyner å bli kjedelig å se orion i RNOAF farge! :grin: Men det blir artig å se mange andre fly fra ut & innlandet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jepp! blir nesten det "same" som på Andøya air show! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 så starfigheren i sentrum idag jeg høres vell lit dumtut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Pokker, kommer meg ikke opp, eller gjør jo det, men hotella er jo full booka Men ett dumt spm, ser at Ivader'n ska opp ditt å fly show, non som kunne ta non bilder av den pakkert å i lufta?? har ikke sett den på mange år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 kan jo gjøre som meg, hvis du er fra østlandet ihvertfall...ta toget opp fredag kl 1600...så er du fremme lørdag morgen..også ta sas hjem på lørsdagskvelden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 vet, men jeg er nok fra Notodden, så det er non mil opp kan man si, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Malmhaug Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vi skal kjøre oppover fra skien. Ja vi er gale. Men hva gjør vi ikke for å få være med på årets store happening. Skulle det være flere gale der ute, er det plass til et par til. Vi reiser natt til fredag og håper å være hjemme på mandag kveld en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Malmhaug Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 så starfigheren i sentrum idag jeghøres vell lit dumtut Aldri dumt å se en Starfighter vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bodø Flyklubb inviterer denne uken til fly-pub i forkant av- og under Bodø Airshow. Ta turen innom for tørsteslukkende drikke og trivelig hangarprat. Du finner oss i umiddelbar nærhet til flyplassen, ved klubbens godt synlige lokaler på Langstranda (veibeskrivelse). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skal vi FS-ere møtes under treffet? Og: Jeg kan muligens ha to stk sovende på stua mi (vår). Foretrekker da at det er noen som jeg enten kjenner, eller som har vært relativt aktive her inne. Jævlig rotete her, men myye billigere enn hotell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg blir gjerne med på et møte Skal innom jobben(museet) en tur også. Noen som vil være med? Er 20% på inngang i helga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da er det bestemt! Jeg kommer! Tar buss søvover på fredag eller lørdag(morgen) og tar fly hjem på søndag Regner med at mange kommer til å holde seg rundt SAS-maskinen? Kanskje man kunne få til et møte ved den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I fall jeg ikke får med meg noe om et fast møte eller noe så kan jeg i alle fall observeres med en slik t-skjorte: fremside bakside - men jeg er ikke den eneste som har en slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk vite om en campingplass i nærheten av flyplassen tidligere i tråden. Noen som vet hva det koster for en natt i en av hyttene og evnt. i telt? Hvordan er bussmulighetene til og fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei. Lite info om priser å finne på hjemmesiden til Bodøsjøen camping så det enkleste er å sende en mail evt ringe. Det går desverre ingen bussrute forbi campen og via lufthavnen.Den ruta går via city nord og ned til sentrum,så det enkleste er å ta beina fatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også planer om å slå opp telt der oppe på fredag.. Det ¨må da være lov å finne seg en plass å telte utenom campingplasser også? Sånn utenom flyshowet har vi planer om å dra på f.eks peppes pizza og andre sosiale steder.. Har noen he roversikt over steder man finner trådløst nettverk? F.eks peppes kanskje??` Gleder meg stort:D! Måtte værgudene bare være med oss! Hvordan er badevannet der oppe for tida da?? Er det over 18grader:P?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis du trekker fra 10-12 grader så er det ikke så langt unna :grin: Vi skal på klassetur dit (VK1 og VK2 Flyfag) og skal bo i telt på campingen rett ved flyplassen.. Da vi ringte for å høre om plass fikk vi dette svaret: "Nei trenger ikke reservere noe. Kommer aldri til å fylle opp denne plassen uansett!" :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mulig å sette opp en liste eller noe av de som skal til Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.