Gå til innhold

Unge Ørner 2008 - 15. til 17. August


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

For 6 år på rad gjennomføres Unge Ørner i regi av Ungdomsutvalget i norges Luftsportsforbund.

 

I år gjennomføres Unge Ørner i tidsrommet 15. til 17. August.

 

For mer informasjon; http://www.ungdomsutvalget.net/

 

Undertegnede skal i år oppover og har i den sammenheng booket Notodden og Kongsberg flyklubb sitt splitter nye Cessna 172R med G-1000, LN-NKF.

Per dags dato har jeg tre ledige seter (evt. to, kommer litt an på hvor mye grillmat dere har fortært iløpet av sommeren! :grin:)

 

Hvis dere ønsker å bli med til Starmoen utenfor Elverum i småfly så er dette muligheten, dog mot at dere er med på å spleise på leieutgiftene (Ca. 250,- / 333,- per time).

 

Jeg vil i utgangspunktet fly fra Notodden, men hvis du bor "på veien" så kan jeg godt plukke deg opp der. Eksempler på dette kan være Hokksund, Eggemoen, Kjeller og Reinsvoll. Personer som er med fra Notodden/betaler deler av total flytid fra Notodden blir prioritert. Førstemann til mølla gjelder!

 

Påmelding er bindende!*

*Ved dårlig vær etc. vil dette la seg ordne med biltransport, da til en billigere penge.

 

Totalt prismessig så regner vi med å havne på rundt 1000,- til 1400,- per person, avhengig av hvor mange som blir med. Dette er da tur/retur samt "litt ekstra". Mest sannsynlig vil vi komme ennå billigere, men det er grei å ha en maximumsum å forholde seg til. :)

 

Er du villig til å "binde" deg allerede i dag? Send meg gjerne en e-mail icskaug[æt]hotmail.com eller en PM. :) Alle henvendelser taas imot med ett smil! :grin:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg stikker av med klubbens eneste fly så kommer vi ikke unna at meldingen om at jeg skal til Unge Ørner går internt i klubben. Har fortsatt ledige plasser, men nå er det flere enn dere på forumet som vet det.. :grin:

 

Vil også minne om at påmeldingen er startet, meld deg på NÅ, det er kun 50 plasser tilgjengelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

flyet lander vell i 23 tiden på Gardermoen, så det blir meget sent. :grin:

men vi for se til neste år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...