Gå til innhold

Jeg gir meg over....


Arnkjell Hansen

Anbefalte innlegg

OK Dag. At du driver med FlightSim vet jeg jo. Men at du er så dedikert til dette går over all forventning.

Nå har jeg kjøpt varer fra deg på nett før, men dette er nesten litt i villeste laget.

Torsdags KVELD la jeg inn bestilling på FSX på nettshoppen.

Fredagsmorgenen sendte du meg en mail at dette så ok ut og du skulle pakke og sende.

I DAG, LØRDAGSFORMIDDAG lå pakken i postkassa.....(bor i Drammen)

Hvis ikke DET er kjapt levert vet ikke jeg. :grin:

Dette står til en 20 i karakter 1 til 10..

Bøyer meg i støvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så bra at man faktisk blir irritert' date=' fordi andre er så "treige" :grin: [/quote']

 

hehe, ja ikke sant.. Dag blir nesten som en referanse når du kontakter andre "trege" nettbutikker:)

 

 

Får en liten feeling om at Master Dag har inngått en avtale med noe utenomjordisk... Ikke fan om posten er involvert når det går så fort fra Bodø til Drammen...det er ikke mulig.

 

Hånda på hjertet, sitter her med pakken nå. Har kvitt på bestillinga torsdag. Og det er da uinnderlig lørdag i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme positive erfaring, og det altså helt fra Nord-Norge og ned til godt sønnafor hovedstaden.

 

Kan ikke skjønne annet enn at han har gjort en avtale med de medlemmene her inne som er flygere i Benair, Kato Air og West Air at de uten forsinkende mellomledd direkte tar med seg pakkene under armen og inn i cockpit. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...