Members Ivar Hestnes Skrevet 2. februar 2008 Members Del Skrevet 2. februar 2008 Romsdals budstikke var på besøk her en dag og laget en reportasje om simulatoren min. Synes de laget en fin reportasje jeg artkkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tøft, Ivar! Bra repotasje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Med så mye brukt tid og penger er jeg nødt til å kommentere. Veldig godt jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kjempe flott Ivar, og bra repotasje. Syns den har blitt kjempe fin, har glemt å sjekket tråden hvor prosessen er i det siste. Er ikke mye som mangler, og må si at dette blir helt klart en flott simulator. Du får ha lykke til vidre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Satt og leste papirutgaven akkuratt nå, lightcheck på gang på det største bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skikkelig flott artikkel Ivar. jeg syns simulatoren din gjør seg godt i "helfigur" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Members Del Skrevet 2. februar 2008 hehe, gjør seg best på bilde med mest mulig lamper som lyser Så light-test er obligatorisk :grin: Et par glade karer som prøvde seg på Vatsim igår kveld også med simmen og fikk dual engine-failure, hehe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 All honnør til deg Ivar.jeg er stolt på vegne av hele simmiljøet at vi har sånne som deg.Flott repotasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kjempebra repotasje Ivar fin pr for oss simmere.Så var du jo en pen gutt på bildet.skulle jo hatt på deg uniformen hehe Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Et par glade karer som prøvde seg på Vatsim igår kveld også med simmen og fikk dual engine-failure' date=' hehe :grin: [/quote'] Det forklarer hvorfor dere valgte å lande med skikkelig tailwind i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hestnes (32) fra Flemma beskriver seg selv som "ungkar med katt". Dermed gjør han som han vil i fritida. Haha.... Dagens! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fantastisk jobb det derre Ivar. Tar du imot en flygal simmer ifra Nord for en flight ei helg? For denne må jo bare prøves Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 En veldig fin reportasje. Virker som artikkelforfatteren koste seg og. I tillegg så har jeg fått det klart : Ivar + katt = Simulator. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Mega bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Imponerende stykke arbeide ja! Og ungkar med katt synes jeg hørtes hyggelig ut!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Members Del Skrevet 2. februar 2008 Kanskje jeg er en hyggelig fyr også, eller så er det nok bare katten min som folk blir sjarmert av, hehe. Har fått endel fine tilbakemeldinger etter reportasjen. Det er moro Gleder meg til å forsette å utvikle simmen videre. Mye arbeid igjen enda selv om den virker noenlunde bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Et par glade karer som prøvde seg på Vatsim igår kveld også med simmen og fikk dual engine-failure' date=' hehe :grin: [/quote'] Det forklarer hvorfor dere valgte å lande med skikkelig tailwind i går Og derfor vi kræsjlanda 500 meter fra rullebanen :whistle: . BTW people, masse fine bilder på denne posten, del 1 av 2 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja jeg lurte litt på hvorfor dere forsvant fra skjermen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Meget bra Ivar. Har selv vært med i flyklubbmiljø siden 1970, og drevet flyging modell-seilfly-motor-simulator. Har også vært med de første sims. som var produsert med Win.95/win xp. og det var stort. Fin reportasje. Take care. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ivar, du er bare helt fantastisk. Dette ser så utrolig bra ut. Snart så blir gutta på GCAT misunnelige på deg. Dette er bare bra! Gleder meg til NGXen kommer ut og kanskje PM da slipper ut autentiske LCD`er. Du har nemlig gjort din del av arbeidet. Dette er helt imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Veldig godt jobba - og jeg likte kommentarene under artikkelen også, bl.a. elektrikerens argumenter for hvorfor det er bra at vi har folk som Ivar! Stå på videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Veldig bra artikkel, og jeg tar hatten av for alt arbeidet du har lagt ned i denne hobbyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ivar, du bør sende reporteren en blomst for å klare å skrive en så opplysende artikkel om noe han sikkert ikke har peil på. Den var bra skrevet,og gav flightsim-miljøet uvurderlig god reklame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det var flott reklame for flightsim hobbyen det tenker jeg. Innertier ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Members Del Skrevet 3. februar 2008 Helt enig med dere karer. Reporteren skrev en meget god artikkel om hobbyen vår på en fin måte. Tror alt som har med fly å gjøre er i vinden om dagen. Er jo et eller annet med fly i avisene hver eneste dag. Både positivt og negativt. Og den elektrikeren hadde faktisk gode poeng i det han skrev. Dette er en sunn og lærerik hobby som er intelektuelt oppløftende i motsetning til en del andre "spill". Er litt overaska over at reporteren huska alt jeg sa jeg da. Jeg babla jo som en foss i en time :grin: Han var forresten en meget hyggelig kar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.