andreas otterbeck Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 hei! jeg synes at evenes er den kuleste flyplassen i norge.. hva synes dere? dere kan godt komme med favorittruter også!. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg liker veldig godt Alta. Det er så stilig med den forferdelige korte rullebanen, som gjør at pilotene nesten må subbe gresstustene før rullebanen for å lande. ....ellers så har jeg alltid Fornebu i midt hjerte.... Christer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Å nei.. har dere ikke vært på Starmoen da?!? Seilflyrikssenteret, men det nyopprettede "slepekusk"-selskapet Monkey Air! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Min favorittflyplass ville ligget på Hurum. Takk Arbeiderpartiet for at den ikke eksisterer... [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Det er skrevet minst 2-3 bøker om denne "saken". Til dels interessant lesing, syntes nå iallefall jeg. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg synes Haukåsen er en spesiel flyplass!Plantet på en fjellhylle... Ole Martin Hansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg synes nå Torp er best jeg... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Det er vel den eneste flyplassen i Norge som tjener godt på en politiker-tabbe (Les: OSL)... Hadde det blitt Hurum istedet for Gardermoen, så hadde ikke Torp vært annet enn en flyklubb og en Helikopterskole... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Jeg synes at Sharm el Seikh er den beste flyplassen. Den har ingen gater enda det er en ferieflyplass. Ellers er det Newcastle i England og oslo [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av William Giffen Saebo: Jeg synes at Sharm el Seikh er den beste flyplassen. Den har ingen gater enda det er en ferieflyplass. Ellers er det Newcastle i England og oslo [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Er det mulig å ta utlandet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Christer Elde: Jeg liker veldig godt Alta. Det er så stilig med den forferdelige korte rullebanen, som gjør at pilotene nesten må subbe gresstustene før rullebanen for å lande. ....ellers så har jeg alltid Fornebu i midt hjerte.... Christer Hvor lang er rullebanen i Alta? Jeg ser SAS har ruter dit med MD80... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Hagen Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Helge Bø: Hvor lang er rullebanen i Alta? Jeg ser SAS har ruter dit med MD80... 2087 x 40 meter i følge Bottlang Airfield Manual. Vil jo ikke akkurat kall den kort da, hvis en ikke lander på tvers [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Den beste og kuleste flyplassen i Norge er jo selvfølgelig Stavanger, Sola (ENZV), hihi [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Christian Langvatn: Gossen! Må si meg enig med deg Christian, og selvfølgelig Lade i Trondheim også da må taes med her [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Mvh Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas otterbeck Skrevet 7. august 2001 Forfatter Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av William Giffen Saebo: Er det mulig å ta utlandet også ja,men i utgangspunktet var det flyplasser i Norge det var snakk om. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Walberg Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Fornebu! *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 FLESLAND Rocker ! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Hasvik lufthavn ENHK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Notodden er fin med kjøpesenter og en trafikert bilvei over rullebanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Værnes er den beste flyplassen..... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Heisann! Må slenge meg på her! Gardermoen! Spennende arkitektur og eneste flyplassen i Norge med litt trafikk [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Neida, nå venter jeg en HAUG med komentarer [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]. Men her ser man i hvertfall alle typer fly, bare litt lite småfly dessverre. Tidligere flyplass er selvsagt Fornebu, og utenlands har vi Frankfurt terminal 2. Finere terminal finnes ikke, og flyplassen er spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Helge Helberg Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 - sørkjosen må vel det bli siden det er der jeg holder til for tiden, ellers så må jeg si att heliporten ute på Værøy er litt digg med ca 60 meter "rullebane" sistnevnte mistet litt av glansen når dem fant på og asfaltere samt bygge tårn. Texas forsvant liksom. (Værøy ligger ute i havgapet ? ytterst ute i lofoten på kartet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Må hive meg på jeg oxo da [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Uten tvil Værnes (ENVA) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Harald Hagen: 2087 x 40 meter i følge Bottlang Airfield Manual. Vil jo ikke akkurat kall den kort da, hvis en ikke lander på tvers [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Men sagt på en litt annen måte så tror jeg at SAS-pilotene gjerne hadde sett at den hadde vært lengre [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Siden Lade-stripa i Trondheim ble nevnt (den ble nedlagt en gang på 60-tallet) vil jeg nevne Øysand utenfor Trondheim (den ble også nedlagt en gang på 60-tallet). Skal jeg nevne en operativ flyplass blir det selvsagt Værnes... Gardermoen er også en vakker og interessant flyplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Gardermoen er norges beste, og fineste flyplass. I utlandet synes jeg det må bli London, Heathrow. Spennende med flyplasser med mye trafikk [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Arne Lunde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-K Nilsen Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 ENLI selvsagt..... En av Norges lengste, og minst trafikkerte striper. Men plassert på en av de flotteste stedene her på berget... :-) [ 08-08-2001: Endret av: Svein-K Nilsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius K Skrevet 9. august 2001 Del Skrevet 9. august 2001 Lunde er den beste flyplassen i verden, med Norges beste seilflyterreng!!! Etter det så kommer vel Starmoen.. HAVE A NICE DAY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.