Johan Clausen Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Glad for jeg solgte mine tidligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Knall Werner! Eastern Airlines passerte også 1 000 000,- i DOP nå nettopp og 9 nye Martin 2-0-0 har erstattet de leasede DC-3'ene. Men jeg er fortsatt på utkikk etter en gate på Charles de Gualle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kom nettopp over 4 000 000 i DOP nå. Blitt ruter til Buenos Aires, Johannesburg og Bankok nå.. Har en gate på Denver, men har ikke nok fly for tiden. Måtte lease inn noen fly i dag i påvente av de jeg har bestillt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvem i all verden er det som sitter bak direktørstolen i Luftens Helter? Du er 1 av 3 som opprettet rute fra Lanzarote til Marrakech rett etter at jeg lagde den så nå blir det konkurranse på ruta! Jeg ser du satser tungt på Lanzarote Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 *HOST* Tja.. Trengte en plass å bruke timene mine på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fly Northern da!! Han setter ned prisen 1 euro under meg hele tiden Nede i 80 euro på noen ruter :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Begynner å gå bra her! DOP: €667,898 Airline Cash: €14,626,818 Airline Value: €28,057,067 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Jun 1952 Boeing 307 Stratoliner - 2 Boeing 377 Stratocruiser Convair 240 - 2 Lockheed Super Constellation L-1049 Vultee V-1 Douglas DC-2 Douglas DC-3 - 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det begyner å ta seg opp hos meg også DOP: €1,369,598 Airline Cash: €9,582,728 Airline Value: €123,831,685 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Jun 1952 "Mine fly:" Convair 240 1 (0) Convair 340 2 (0) Curtis CW-20 1 (1) Douglas DC-3 3 (0) Douglas DC-5 1 (0) Douglas DC-6B 1 (0) Leasede: Boeing 307 Stratoliner - 1 Boeing 377 Stratocruiser - 1 Douglas DC-6B - 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slik ser det ut for meg nå: Nilsen Airline: DOP: €139,554 Airline Cash: €1,079,861 Airline Value: €38,067,575 Average Loadfactor: 100.00% Date: 11 Jul 1952 Fly: Bellanca Aircruiser 15 (14 leid ut, 5 Open Market, 88,842 mnd) DH.84 Dragon 2 ( 2 leid ut, 1 Open Market, 56,416 mnd) Douglas DC-1 3 (1 leid ut, 1 open Market, 134,000 mnd) Douglas DC-3 1 Douglas DC-5 1 [font:Courier New] ............................To Date ...Projected Totals Ticket Revenue: ............€1,476,709 €3,462,433 Misc. Revenue: .............€4,086 ....€10,248 Lease Revenue (Monthly): ...€871,368 ..€871,368 Total Revenue: .............€2,352,163 €4,344,049 Fuel Expense : .............€88,502 ...€188,888 Staff Expense: .............€70,701 ...€147,999 Misc. Expense: .............€0 ........€0 Gate Rental Fees (Monthly): €650,000 ..€650,000 Maintenance Fees (Monthly): €144,688 ..€144,688 Lease Expenses (Monthly): ..€0 ........€0 Total Costs: ...............€953,891 ..€1,131,575 Profit/Loss: ...............€1,398,272 €3,212,474[/font] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Winther Farstad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe Trur itj dialækt e tillatt hær på forume kompis! Hæhæ :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slik ser det ut for meg: Kom gjerne med kommentarer. Air Exodar DOP: €2,394,584 Airline Cash: €129,660 Airline Value: €27,553,463 Average Loadfactor: 98.60% Date: 14 Jul 1952 Convair 240 3 Curtis CW-20 2 Douglas DC-3 16 Douglas DC-6 1 Douglas DC-6B 1 Lockheed R6V Constitution 1 Lockheed Super Constellation L-1049 2 Alle leasede utenom 3 stk DC-3 Airline Value: €27,553,463 Activity: Active Base Continent: Europe Total Routes: 101 Total Destinations: 45 Daily Passengers: 5,474 Longest Route: 19 hours Most Fuel Used: 11,710 gallons --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe Trur itj dialækt e tillatt hær på forume kompis! Hæhæ :grin: Dialekt he vel vorte slakta nokre gonga her inne Ta kontakt me supporten på AirlineMogul, so kan dei skjekke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gaar unna naa ja, godt med en stille nattevakt der man kan sitte og oppdatere rutene sine. Som foerstemann i alliansen er jeg naa god for over 2 milliarder, og har en DOP paa over 10 mill DOP: €10,415,242 Airline Cash: €120,877,273 Airline Value: €2,065,185,087 Average Loadfactor: 99.68% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vil ha DC-3 for 2 mill? Helt nye. Har 6-7 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 DC-3 er yt. Det er næsten bedre at scrappe dem. Ingen vil have dem mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Selger alle mine Martin 4-0-4 fly, har 12 stk i hangaren. Pris per stykk: 6,7mill Kjøper du alle sammen får du dem for 6.0 mill per stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ville gerne. Kan ikke. Har en bunke Convair 240. De er lidt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ønsker alle en god bedring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vestkanten flyveselskap?! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 aiRogaland DOP = 322,942 € Airline Cash = 6,495,637 € Airline Value = 87,362,015 € Average Loadfactor = 100% Aircraft Summary: Douglas DC-3 -- 3 (0) Douglas DC-4-1009 -- 2 (0) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Trenger sårt en gate på en storflyplass i nord-europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg var heldig. Fik 1 gate i Frankfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg var heldig. Fik 1 gate i Frankfurt So did I! :grin: Eastern Airlines starting to expand westbound! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 ...Eastern Airlines starting to expand westbound!... Du er ikke med i alliancen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ...Eastern Airlines starting to expand westbound!... Du er ikke med i alliancen? Nei, blir vel etter at jeg har bygd meg en terminal på Gardermoen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 fikk 4 gates på frankfurt, og base opprettet, gullgruve, flyr til forskjellige plasser i europa, har 5stk Comet 1 stasjonert på frankfurt, de gjør tilsammen 1.7mill i DOP. Har også begynt å bytte ut alle mine leasede fly (det er mange), så det tar tid. Johan vi er jo i samme alliance som om du er kjapt ute så kan du sette opp noen ruter fra Frankfurt Air Exodar: DOP: €6,024,046 Airline Cash: €3,959,575 Airline Value: €48,837,367 Average Loadfactor: 99.35% Date: 12 Sep 1952 Aircraft Operated: Aircraft Name Number in Fleet On order Douglas DC-3 10(0) Leased In Aircraft Name Number in Fleet Comet 1 7 Convair 240 5 Curtis CW-20 2 Douglas DC-3 11 Douglas DC-6 7 Douglas DC-6B 4 Lockheed R6V Constitution 1 Lockheed Super Constellation L-1049 5 Airline Value: €48,837,367 Activity: Active Base Continent: Europe Total Routes: 177 Total Destinations: 61 Daily Passengers: 11,845 Longest Route: 21 hours Most Fuel Used: 17,484 gallons jepps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 --->Thomas: I'll do. Har startet 3 ruter fra Frankfurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er egentlig fordelene med å være i en alliance?? Er det sånn at jeg kan starte ruter i fra flyplasser jeg har gater på uten å måtte opprette en base?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ja. Det er det faktisk. Bare en af de andre medlemmer af alliancen har en hub/base hvor du vil starte, og at du selv har gate der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.