Morten Haughom Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 FLG06 har jeg lest og sett bilder fra. Det virka j*vlig bra! Hadde forferdelig lyst til å komme, men var under opplæring i HF. Så jeg setter av plass i september, skal også høre med faderen om han kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Håper FLG teamet kan gjøre det slik at FLG07 kommer siste helgen i september.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kanskje jeg skal prøve å ta turen, og lage en skikkelig FLG-flysimvideo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det hadde vært drittøft, Ola Haldor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tenker du da på en video med ørten piloter, eventuelt i en diger formasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tja, formasjon med mange mange MANGE fly, eller tre-fire stk, eller rett og slett en dokumentasjon med real video (har jo to knallgode kamera tilgjengelig her..) vet jeg ikke. Bare noe som dokumenterer at det har vært FLG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det må jo være en ekte video Skal du dokumentere et ekte event, så dokumenterer du med ekte video Flysim-video kan vi lage en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvordan blir det med 737 og dash simulator slotter på årets begjivenhet? Må nå bare få sakt det, at jeg kommer uansett, dette må oppleves! så mange felles interesserte på ett og samme sted dette ikke bare kan, men BLIR tøfft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg lever enda jeg Geir Og er klar for et nytt FLG. Resten går på privaten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei hei alle sammen, prosjektgruppa setter første spade stikket om kort tid, og vi har alle som målsettning og gjøre et enda bedre FLG en sist, både med tanke på innhold, overnattning etc etc.. Vi er skikkelig motiverte i prosjekt gruppa og det er med stor glede at vi setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 23. januar 2007 Members Del Skrevet 23. januar 2007 Skal nå kjør meg en tur sørover den helga jeg ihvertfall. Skal bli spennendes dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Egentlig har jeg ikke hatt noen planer om å komme hjem til Norge til sommeren, men har begynt å leke med tanken med å kombinere en (sen)sommerferie til Norge med FLG, rett og slett fordi FLG er en meget minnerik opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme. Men må se hvordan ting blir med instruktørjobb og slikt først, ofte travelt på flyskolene om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 var det noen som nevnte Bigwing foramtion??? hehe er med jeg ass:-) blir på gardemoen denne gangen også ell??? isåfall så bor jeg ikke langt ifra...jeg kan omtrent gå til flyplassen hehe:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Håper FLG teamet kan gjøre det slik at FLG07 kommer siste helgen i september.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei Jeg kommer i alle fall , i 2006 var det kjempebra det hele . Koste meg dyktig jeg, selv om jeg nok skal planlegge det litt mer neste gang, enten hotellopphold eller i alle fall en skikkelig oppblåsbar madrass, er nok for "gammel" for og ligge der det passer seg og få seg noen timer på øret er jeg redd . Slikt fikk man til før det, huff nå blir jeg bare gretten, trøtt og J*** støl nå .. Oddvar vnas111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 oppblåsbar madrass? er det slik det funker? sånn at man kan campe ved pcen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Overnattings tilbudet er en av de tingene vi skal legge mere til rette for. Mere om dette siden. Men noen av dere sov jo godt da, så godt at dere forsov seg til SAS FA, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tre-seter i MD90 er jo helt greit å sove på så fremt cabintemp er fin og man har pute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei Geir..Og Takk for ett flott FLG-06.Dette sitter i minnebrikken så, kan regne med 100% deltagelse fra Bodø på FLG-07 Ser frem til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 En ting er hvertfall 100% sikkert. Eg kjeme GARANTERT!!! Detter er nåke vi alle setter pris på og gleder oss enormt til. Håper det blir en fast slager hvert år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 eh, er det fastsatt dato eller? Ser i kalenderen for September og der står det: "FLG 07 (av Geir-Finstad) FLG 07 gjennomføres fra den 14 til den 16 sept 2007 Se www.ofkl.org for info fra Januar 2007" Uansett, jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan skal man påmelde seg på FLG07? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan skal man påmelde seg på FLG07? Ja, det samme lurer jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Lurer litt på hvordan det går med planleggingen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Planleggingen er godt igang, og vi venter på at de siste bitene skal falle på plass. Egen web side med info og påmelding vil forhåpentligvis komme i slutten av april. På vegne av FLG07 Teamet Jan Fredrik Prosjektleder FLG07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Akkurat de ordene jeg ville høre! Stå på, dere har minst 200 simmere i ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg kan også bekrefte at datoene for FLG07 er 14-16/9-2007 Jan Fredrik FLG07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det noe informasjon om hvor det skal være iår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Det blir på Gardermoen. Nøyaktig lokasjon kommer på web siden vår. Se post over. Mvh Jan Fredrik FLG07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg