Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm..tror heller du burde gjøre det slik Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tviler på det! En refleksvest og påskrift vil vell koste mer enn 100 kr det Lønner seg nok og kjøpe med det tilbudet Ivar har fått=) Du kan jo spørre om det er noen i klubben som vil ha da Ivar? Hvis det måtte bestilles minst 10 for og få de til 100 kr=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er med på dette jeg, Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Da er vi 5 stk, fortsatt forlite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Nærmer oss, nå er vi 6 stk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Må vise min da=) Selv om den desverre ikke er til salgs Ble dårlige bilder, pga overtrøtthet og dårlig webkamera [image]http://www.freewebs.com/team4d/Image012.jpg[/image][image]http://www.freewebs.com/team4d/Image013.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ivar, jeg kan godt kjøp 2 stykker hvis det er problem med å få skaffet 10 personer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Bjerkenås Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ivar, jeg kan godt kjøp 2 stykker hvis det er problem med å få skaffet 10 personer:) [ironi]Fått mye penger til jul?? [/ironi] Sånn da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 De koster 100 kroner stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ivar, jeg kan godt kjøp 2 stykker hvis det er problem med å få skaffet 10 personer:) Det er ikke noe problem å skaffe selv om vi ikke er ti personer, men prisen blir litt lavere. Vi kan snakkes mer om dette neste gang vi møtes Stian, så kan vi gjøre ett innkjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Høres flott ut Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg kan jo hive meg på jeg også da . Lønna kommer etter nyttår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tar en jeg også! Greit å ha på når jeg flyr på VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Får ta en jeg også da, begynner vel å nærme seg nå Ivar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 http://www.nfoto.no/product.php?prodid=kyrzrzmoijgrrzptbo Totalpris (inkl. mva og frakt) 68.90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 sign me up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.