Gå til innhold

Refleksvest med påskrift "CREW" ønskes kjøpt!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hehe! En refleksvest har flere bruksområder, men mitt bruksområde er i flysammenheng slik Clamer hinter til. Har funnet ut at det er litt smart med en refleksvest i pilotbaggen da det er påbudt med signalgule klær på operativt område.

Grunnen til at jeg ønsker med påskrift er fordi jeg synes det er litt kulere enn en helt clean vest.. Om ingen av dere har en slik vest liggende er det derfor ikke noe katastrofe, får bare nøye meg med en "standard" vest da! ""

 

Clamer, grunnen til at dere går med helt vanlige vester er fordi dere har epaletter, en vest med påskrift crew ville derfor gjort dere overlegne! ""

 

Ikke sikkert alt handler om fly, Ivar er jo DJ også da Clamer. ""

De som kjenner meg skikkelig godt vet at ALT handler om fly. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med flere leverandører, og har kommet fram til at en vest vil koste rundt 100,- hvis vi bestiller 10 vester eller flere.

 

Lurer derfor på om det er noen andre som kunne tenke seg en refleksvest som det står "Crew" på bryst og rygg. Vesten vil isåfall være av typen som åpnet og lukkes foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...