Michael A B Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har jeg skjønt dette rett? Flightsim-treff på EGON i Tr-heim lørdag 1. desember kl 18.00? Sist jeg sjekket var 1.des en fredag Men du er hjertelig velkommen Runar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Å pokker, selvfølgelig er det på fredag.... Da går det dessverre ikke likevel På den tid er jeg nok fremdeles kjørende på vei oppover. Det var litt synd da. Bra det ble oppklart i tide, syns jeg ser meg selv kommer til Egon på lørdag og leter etter flightsim-folka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er i Trøndelag fra og med 15. desember, in case dere skulle finne på å ha et lite møte igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det må vi vel få til kanskje, jeg vil også være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det må vi vel få til kanskje, jeg vil også være med! Welcome . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 NYTT: EGON PRINSEN, IKKE SØNDRE! Ingen ledige bord på søndre.. EGON PRINSEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg og Stian tar trikken . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 blir bra i morgen=) Det er jo fullt mulig å møtes rundt den 15. Desember også, for den som vil? Jeg er ihvertfall med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 NYTT: EGON PRINSEN, IKKE SØNDRE! Ingen ledige bord på søndre.. EGON PRINSEN! Sorry at jeg var treg og sløv på telefonen Åge Av ukjente nummere som ringer meg pleier flertallet å være telefonselgere, og når vedkommende i tillegg snakket trøndersk ble jeg litt satt ut Vi som går på Gløs blir jo så vant med å henge rundt folk fra østlandet (vil hevde at nærmere 2/3 av de som går på Gløs er fra østlandsregionen!) at en knapt snakker med lokalbefolkninga herfra, blir jo nesten som å være "hjemme" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Synes vi skal arrangere ett sånnt treff i Narvik selv om vi bare er ca 4-5 stykker herifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Synes vi skal arrangere ett sånnt treff i Narvik selv om vi bare er ca 4-5 stykker herifra Ingen dum idè å stelle istand et "sånnt" treff, flere bekjentskaper, stimulering av sosial inteligens og en liten "teaser" for å dra hjem å fly seg en tur! Men hva Narvik har med treff i Trondheim forstår jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da er det Peppes Søndre i morgen klokken 1800? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 NYTT: EGON PRINSEN, IKKE SØNDRE! Ingen ledige bord på søndre.. EGON PRINSEN! Kan være greit å lese mer enn siste posting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror Sindre var litt sarkastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tenkte det, men siden der ikke var noen smiley så.... . Ha det fint på treffet og kom med en liten rapport. Det er alltid hyggelig å kunne misunne dere som har mulighet til å treffes . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bare noen timer igjenn nå gutter . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp! Om nøyaktig 25 minutter kommer Sindre på Rotvol, så je skal hente han å ta han med opp hit en tur før vi drar innover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og om ca 30 minutter kommer Stian med pc-en og gjør oss klare til LAN . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, da er det et faktum at treffet er over for denne gang. Til slutt ble vi vell 7 stykker som møtte opp på EGON på torget og pakket i oss pizza som etter min smak var værre enn grandiosa Men et en helt annen sak... Treffet ble ihvertfall vellykket, selv om jeg selv var litt passiv. (4 timer matte og 4 timer med prøver tar på) Gjentar gjerne noe slikt igjen, men aller helst i LAN-form Kan også fortelle at Kim Ruben fortalte at det var 42 knopp gust eller noe sånt da han landa på Værnes i ettermiddag; vell det kjentes ikke være ut da jeg satt på hurtigbåten på vei hjem. Full storm i vindkasta og båten veiva hit og dit Hyggelig å treffe dere folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjempe hyggelig! Må gjentas! Ble mett ja^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Vi og! Sindre orka ikke gå til toget etter maten, så han overnatter her^^. Eller, vi skal ut å spotte i mårå klokka 9, så da blir det raskere for han å være her i natt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja,hvor er bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 2sec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 1......2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Samler du postene i en boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikkje berre EIN boks,men TO faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Kansje du ønsker deg en til jul? Med denne farta kommer boksene til å fylles i løpet av ei uke^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Finner bare noen i søpla jeg.. Men back to topic,venter på noen bilder jeg Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.