Gå til innhold

Peppes-Treff i Trondheim?


Åge Storli Berg

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det hadde vel gått an å ta det en fredags kveld/ettermiddag, Sindre Lillemo kommer med bussen(ellernosånn), for å dra hjem, og da kunne han blitt uten så mye reising.

Men førstkommende fredag blir vel litt kort "påmeldingsfrist". Neste fredag er jeg langt utti nordtrøndelag, men hva med den etter der?

Altså: Hva med FREDAG DEN 1. DESEMBER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke O'Martins? 119,- for en stor Pizza, kanskje jeg til og med kan ordne noe rabatt. I tillegg er det masse alternativer for de som ikke liker Pizza! Lokalene er kanskje ikke så flotte, men i et nødtilfelle kan vi jo bestille på døren.. Hva om vi samles hjemme hos noen av oss som ikke bor så langt fra Lerkendal eller Stavset?

Bare et lite forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en litt Crazy ide:P Nabon jobber som elektriker på Nova, så jeg kan kanske undersøke om det har vært mulig å få lånt et konferanse lokale til en rimelig penge. Var der i forbinnelse med Rema 1000, og det var utrolig fine lokaler med prosjektor slik at det hadde vært mulig å snurre litt film eller noe sånt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...