Gå til innhold

Peppes-Treff i Trondheim?


Åge Storli Berg

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

2400 kr koster det å leie lokalet ettermiddag/kvell. Prisen inkluderer: Prosjektor, Nettlinje og kaffe (Noe som er utrolig viktig for min del) ""

Han skulle undersøke hvor mye det vil koste over natten + hvor rask nettlinje de har, i morgen. Resepsjonen er betjent 24 timer i døgnet så det skal gå fint å ha et mini LAN=)

 

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal være med, må jeg be dere om at vi alle spleiser. De som skal være med må innen Onsdag kontakte meg på PM og overføre penger slik at jeg får booket rom/sal (Vi finner ut hvor mye det blir når vi vet hvor mange som skal være med. Jo flere det blir, jo mindre vil det koste pr. person) Lokalene er splitter nye go veldig fine! Kom gjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvis vi sier(fks.) 3 personer på en STOR pizza(dyreste STORE koster 226kr), blir det 76 kr for hver å betale, blir billigere det.

Kan vi ikke bare ta å møtes ute å spise den 1. Desember da, så tar vi at LAN senere, det krever jo mer planlegging..

 

Enig i Åge sitt forslag.. Vært bedre om vi har fått reklamert litt for et LAN senere en gang på nyåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...