Gå til innhold

Peppes-Treff i Trondheim?


Åge Storli Berg

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

NYTT: EGON PRINSEN, IKKE SØNDRE! Ingen ledige bord på søndre.. EGON PRINSEN!

Sorry at jeg var treg og sløv på telefonen Åge"" Av ukjente nummere som ringer meg pleier flertallet å være telefonselgere, og når vedkommende i tillegg snakket trøndersk ble jeg litt satt ut""

Vi som går på Gløs blir jo så vant med å henge rundt folk fra østlandet (vil hevde at nærmere 2/3 av de som går på Gløs er fra østlandsregionen!) at en knapt snakker med lokalbefolkninga herfra, blir jo nesten som å være "hjemme"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det et faktum at treffet er over for denne gang. Til slutt ble vi vell 7 stykker som møtte opp på EGON på torget og pakket i oss pizza som etter min smak var værre enn grandiosa "" Men et en helt annen sak... Treffet ble ihvertfall vellykket, selv om jeg selv var litt passiv. (4 timer matte og 4 timer med prøver tar på) Gjentar gjerne noe slikt igjen, men aller helst i LAN-form

 

Kan også fortelle at Kim Ruben fortalte at det var 42 knopp gust eller noe sånt da han landa på Værnes i ettermiddag; vell det kjentes ikke være ut da jeg satt på hurtigbåten på vei hjem. Full storm i vindkasta og båten veiva hit og dit ""

 

Hyggelig å treffe dere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...