Gå til innhold

Streik IGJEN !!!!


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Hei Tom.

 

Er det riktig og bruke utrykket SAS Streik IGJEN !!! når det ikke er SAS som eier selskapet (ut i fra det jeg vet).

 

Om Freia sjokolade Streiker ville du kansje ikke brukt utrykket NARVESEN STREIKER IGJENN !!! eller hur....personlig så drit æ det fullt..ha en fin dag på platformen om du er der... ""

 

PS Tørr jeg tippe på at du er en liten Norwegian fan? bittelite granne? bare en smule? he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Geir skriver. Men det vil jo alltid väre noen på forumet som gjör alt de kan for å sette SAS i dårlig lys.

 

I artikeln skriver de:

"På SAS-ruter fra København til Norge får du nå ikke servert mat på flyet."

 

Buhuuu.. 1 time uten mat, hvordan skal folk overleve?

Verre blir det nok på longhaul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? Jeg kunne sikkert ha sagt det samme om jeg hadde hvert trøtt, grinete, full, eller rett og slett uopmerksom...Tom er en knakanes kar som har en høy stjerne hos meg, så dette tror jeg ikke er skrevet med overlegg. Vi stopper her og lar Tom få poste neste post hva?

 

Ha ei forykande dag store og små, gule og blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You moron.. nuff said..

 

 

Det er en underleverandør som streiker. Like idiotisk som å gi flyselskapende skylda når avinor streiker..

 

Greit det er nevnt før.. men med så idiotiske utsagn kan en gjenta det ett par ganger for å være sikker på at det går inn..

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du skrev noe i det hele tatt. Du gjentar bare de forrige postene, bare på en mye mer grinete måte, og jeg tror ikke Tom tar det lettere til seg enn posten til f.eks Geir Finstad. Det er kar som kan svare hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moron was originally a scientific term, coined by psychologist Henry Goddard from a Greek word meaning "foolish" and used to describe a person with a genetically determined mental age between 8 and 12 on the Binet scale. It was also once applied to people with an IQ of 51-70 and was a step up from "imbecile" (IQ of 26-50) and two steps up from "[*********]" (IQ of 0-25). The word moron, along with "retarded" and "feeble-minded" (among others), was once considered a valid descriptor in the psychological community, though these words have all now passed into common slang use, exclusively in a detrimental context.

 

In his later years, Goddard recanted all his previous writings, but they had already been translated and published, including in German. They were a heavy inspiration for the Nazis who sent people deemed "morons" to the gas chambers first (Source: BBC Documentary "Stupidity").

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, er bare lei folk som benytter en hver anledning til å slenge dritt om SK.. SK tar i dette tilfellet og får betraktlige merkostnader ved å sende de som rammes hardest via OSL/ARN for å rette opp feilen som en underleverandør har påført SK.

 

Når det i tillegg gjøres på en passe idiotisk måte, så tar jeg meg rettigheten å være spydig.

 

Kan ikke jeg også være barnslig for en gang skyld da.. :P

 

BTW intresant lesing Thomas, nå hadde jeg ikke akkurat tenkt å sammenlikne vedkommende her som en som nazisvina hadde i gasskameret, det ville være å trekke det hele litt langt..;)

Men den løse oversetelsen til det gode norske ordet "fjomp" ville passe ganske bra.

 

Og til den som ikke skjønner hvorfor jeg valgte å skrive noe i det heletatt.. så ikke tenk så mye på det du, kjære deg. Visse ting skal en bare ikke forstå :P

 

*krype inn i skallet mitt å holde kjeft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, blir litt flau når jeg ser voksne brukere som oppfører seg som små drittunger som angriper Tom sånn, "ikke prat dritt om SAS, Ellers?" "dritlei om høre SAS osv..."

 

Er vel menneskelig og feile litt vel??

 

Selv om SAS ikke er det beste i selskapet i mine øyne nå om dagen, grunnen for at dem har rett og slett ødelagt Norsk Flyindustri gjennom lange tradisjoner i både Teknisk og Verksted! Ingen som klandrer SAS for det eller???

 

PS: Jeg skriver ikke dette innlegget for å være rasshøl lissom, jeg har ikke imot noen her på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh !!! What happend ?

 

""

 

PS...

 

Jeg bare formidlet en nyhet skrevet av Maria Elsness for Aftenposten om en sak som inneholdt streik og SAS, at noen får spasmer for det er dems egen sak, la alle oss andre på oppleve, lese og nyte nyhetene i fred. Grunnen til posten var å tipse om en nyhet som gjaldt fly og SAS, at SAS eller underleverandører streiker er helt greit for meg, begynner faktisk å bli rimelig vant til det, men kanskje også greit for de som evt skal på langtur å få vite at de kanskje ikke fikk mat, og da hadde en liten mulighet til å ta med seg niste som Tom Arne så elegant tipset om...

 

At SAS streiker, vel det er jo ingen nyhet i seg selv.

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi bør slutte å bruke navn på flyselskaper i det hele tatt, jeg!

"Et skandinavisk flyselskap ...". "Et flyselskap drevet av en tidligere norsk jagerpilot ...". "Et selskap som tidligere fløy med en flytype som Øystein Sunde synger om ..." osv.

Metoden kan glatt overføres til andre forhold også:

"En Oslo-mann har fått økt sin apanasje med ...". "Et statseid kringkastingsselskap øker lisensen ...". "En tidligere Steinerskole-elev som nå er statsminister sier at ...". Osv. osv. osv.

Dette vil gjøre diskusjoner som i denne tråden så mye enklere, men setningene lengre ... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi bør slutte å bruke navn på flyselskaper i det hele tatt, jeg!

"Et skandinavisk flyselskap ...". "Et flyselskap drevet av en tidligere norsk jagerpilot ...". "Et selskap som tidligere fløy med en flytype som Øystein Sunde synger om ..." osv.

Metoden kan glatt overføres til andre forhold også:

"En Oslo-mann har fått økt sin apanasje med ...". "Et statseid kringkastingsselskap øker lisensen ...". "En tidligere Steinerskole-elev som nå er statsminister sier at ...". Osv. osv. osv.

Dette vil gjøre diskusjoner som i denne tråden så mye enklere, men setningene lengre ...

 

Hehehehehehehe ""! Den der var jævlig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...