Thomas Lorentzen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-7369678043308355827&q=landing Minner han ikke litt om Ivar Skaugstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 HEHEHE!! Enormt bra!! Skal ikke se bort fra at dette kunne vært meg, men fant tre feil desverre.. 1. Det blir alltid "action" når jeg er ute! 2. Newer fly cargo! 3. Kan ikke fordra piloter med caps... Og forresten, tror de burde ha sjekket oksygentilførselen, blir vel slik jeg også om jeg skulle holde meg på FL110 litt for lenge uten oksigentilførsel! "Oh, we are flying pretty fast though!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hehe, morsom film det der ja Men herlig og se DC-8 cockpit da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-7369678043308355827&q=landing Minner han ikke litt om Ivar Skaugstad? Er det ikke Ivar? Neida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe... en pilot med er sær måte å snakke på og en sær humor det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Absolutt et drømmeyrke det der ja; nydelige flyvertinner, gourmetmat og et strøkent toalett om behovet skulle melde seg.. Men for mye "Glideslope" og "Sink-rate" selv om man flyr en visuell approach er vel ikke helt etter boka, eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Uten at jeg er like flink som mange andre her inne (tenker ikke på pilotene da) så kan det være at GS går til et punkt lengere inn på banen enn de visuelle innflygningslysene til banen som VASI, PAPI eller PLASI. Under visuelle forhold følges vel kanskje disse og da vil man jo få disse varsellydene. Har hørt det en del ganger selv i cockpit både hos SAS og Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men Ivar, hvorfor måtte du ha en annen kar til å lande kjerra for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men Ivar, hvorfor måtte du ha en annen kar til å lande kjerra for deg? Har du sett filmen eller?! Makan til likegyldighet og vrøvl på han der har jeg ikke hørt maken til.. Hadde ikke turt sitte på med han der med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 he's flying pretty fast though! Ser jo ut som om han som filmer egentlig er med som pax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sinnsykt bra , dette var en artig skrue... ha ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 HE HE! Ja,her var det stemning ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 er det kødd eller?? virka ikke helt stabil han der da, kjøpt eget fly og tatt av han der eller? syke syke folk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, hvis man leser hva som står til høyre for der videoen vises, så går det vel fram at "piloten" ikke er det i virkeligheten. Og klikk dere inn på adressen øverst til høyre (www.caneman.tv). Mannen er tydeligvis en komiker. Men artig var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du leser litt nøyere så ser du at han er pilot i virkeligheten Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Og her er flyet vi er med i: Arrow Cargo DC-8-63, N906R http://www.airliners.net/open.file/0998340/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Från www.caneman.tv: He then obtained his Commercial Pilots License and Flight Instructor Rating. Soon Scott was working as a Flight Instructor, then a Commuter Pilot and then made it to the top of his field being a Captain on a DC8 Jet flying worldwide for a large cargo company. Du vet, Clamer, research är inte så viktigt inom journalismen... Sorry, Jan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg tenkte jeg skulle la deg komme med den Jörgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du vet, Clamer, research är inte så viktigt inom journalismen... Sorry, Jan! Journalistikk. Det heter journalistikk. Men ellers tar jeg til meg den ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Inte på svenska! Hoppas du ursäktar påhoppet Jan, men det är ju det dessa sidor är till för, att komma med dåligt underbyggda och ovetande påhopp på flygledare, SAS piloter, journalister... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, jeg vil tro det er de tre yrkesgruppene som får mest pepper her i forumet, ja! Jeg burde kanskje være smigret over å være i godt selskap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.