Gå til innhold

"Drita" pilot.. cockpit video..


Thomas Lorentzen

Anbefalte innlegg

HEHEHE!! Enormt bra!! ""

 

Skal ikke se bort fra at dette kunne vært meg, men fant tre feil desverre.. ""

 

1. Det blir alltid "action" når jeg er ute!

2. Newer fly cargo!

3. Kan ikke fordra piloter med caps... ""

 

Og forresten, tror de burde ha sjekket oksygentilførselen, blir vel slik jeg også om jeg skulle holde meg på FL110 litt for lenge uten oksigentilførsel! "" "Oh, we are flying pretty fast though!" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er like flink som mange andre her inne (tenker ikke på pilotene da) så kan det være at GS går til et punkt lengere inn på banen enn de visuelle innflygningslysene til banen som VASI, PAPI eller PLASI. Under visuelle forhold følges vel kanskje disse og da vil man jo få disse varsellydene. Har hørt det en del ganger selv i cockpit både hos SAS og Widerøe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Från www.caneman.tv:

 

He then obtained his Commercial Pilots License and Flight Instructor Rating. Soon Scott was working as a Flight Instructor, then a Commuter Pilot and then made it to the top of his field being a Captain on a DC8 Jet flying worldwide for a large cargo company.

 

Du vet, Clamer, research är inte så viktigt inom journalismen... "" Sorry, Jan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inte på svenska! ""

 

Hoppas du ursäktar påhoppet Jan, men det är ju det dessa sidor är till för, att komma med dåligt underbyggda och ovetande påhopp på flygledare, SAS piloter, journalister... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...