Gå til innhold

NORGE RUNDT kl. 1930!


Halvdan Hellenes

Anbefalte innlegg

Såg det jag med...mitt i middagen!

 

Tufft! Skulle vara kul att ge Rune en säck med pengar och se vad han kunde bygga med en ordentlig budget!

 

Rune, om du läser detta, vad är det som styr rörelsen i simulatorn? Är det joysticken eller är det pitch och roll information från FS? Det jag tänker på är om simulatorn rör sig när flyget står stilla på backen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune, jeg bøyer meg i støvet! Dette var utrolig imponerende. Det er tydelig at du har kreative evner langt ut over det folk flest har! ""

 

Tips til dere som ikke fikk sett dette: Gå inn på www.nrk.no, velg Nett-TV i venstre marg, bla deretter nedover alfabetisk til Norge Rundt, og velg dagens sending (20/1). Innslaget er det første i sendinga (etter en seanse med en hund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for omtalen gutter.

Innslaget ble bra det og det inspirerer til videreutvikling.

Dette stopper ikke her, det er vel nå det begynner...

Det kommer til å skje endel ting etterhvert med dette, forhåpentlighvis til glede for oss alle simmere.

 

Men det må også sies at det er ganske mange flinke simulatorbyggere rundt om kring selv i Norges land.

Så vi får holde interessen oppe for det vi brenner for.

 

Vi sees på Gardemoen de av dere som kommer dit.

Det er i hvertfall noe jeg gleder meg til...

 

Rune Karlsen

 

http://flysimulator.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med bevegelse har vært en lang vei å gå. Mye prøving og feiling for meg har det blitt en kombinasjon med hydralikk / elektronikk.

F14 simulatoren er en prototype og bygget for å finne ut hva som virker og ikke minst skolere meg selv...

Den neste simulatoren blir også med bevegelse kommer til å bli anneledes bygget opp med andre systemer.

Litt krafitgere og bygges for å kunne sparke litt i...

 

Følg med på mine websider etterhvert, så vil det muligens dukke nye ting.

Har en formening om å lage en ny webside som ikke kobbler inn alt det andre rasket jeg driver med...

 

mvh Rune

 

 

Ps! jeg fikk ikke somlet meg til å ta opp innlegget i Norge Rundt... Er det noen her på forumet som tilfeldighvis har et opptak, skulle jeg gjerne hatt det?

 

 

http://flysimulator.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det er reprise i morgen, men det hjelper ikke meg når jeg ikke har slik DVD opptaker... Den linken du viser til virker ikke hos meg. Norge Rundt Web TV Hører bare lyden men får ikke bilde? Desuten så er det vel ikke mulig å laste den ned? Vel om noen har anledning til å ta det opp slik at det kan vises på PC så ville jeg blitt glad for det...

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...