Gå til innhold

Dette var litt morsomt å høre da


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Fikk dette på mail akkurat nå:

 

"Hi Truls,

 

Please let me introduce myself – My name is Alex Ford. I am the Publishing Director for Just Flight – you may have seen our website at www.justflight.com or heard of the FS products that we develop and publish.

 

I saw that you have released some Norwegian Air Force liveries for the Captain Sim C130. Just Flight are publishing the Captain Sim C130 on DVD for sale around the world and I would like to ask you if you would kindly allow us to include two of your liveries on the Just Flight DVD of the C130. Of course (if you wish) we would give you a credit in the manual and send you a copy of the finished product when it is released.

 

 

 

I look forward to your reply,

 

 

 

Thanks,

 

Best regards,

 

Alex Ford"

 

 

Dette synes jeg var litt morsomt da ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså Truls, du spiser kirsebær med de store gutta? Det der var vel bare et kjempekompliment å få. Egentlig skulle det bare mangle også. Det er jo de peneste paintene til CS C-130, som er å finne. Dessuten vet vi hvor mye arbeid du har lagt ned i dem. Må være litt morro å få navnet sitt i manualen også. Kunne tenke meg en kopi selv, når den kommer ut. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen, Folkens "" Driver med V2 av Tor og Balder faktisk ""

 

Joda, godt jobbet Truls Petter ""

Glem nå heller ikke å kreditere de som har hjulpet til med painten da, det er alltid kjekt, spesielt når det handler om ett så prestisjetungt FS-prosjekt som denne C-130 egentlig er. Etter hva jeg har forstått er det brukt bilder/dokumenter fra hhv undertegnede som grunnlag for den spesielle stafferingen/dekoren på flymaskinen. Dette er etter hva jeg har forstått arbeid som Kjell Arild Bersås har utført, kanskje det er på sin plass å kreditere ham en smule "" ?

 

Versjon 2, skal den ha walkways på toppen av skrog/vinger/haleflater forresten?

Tror jeg så bilder av et fly i grått (FS36270) på airliners.net en plass, der man ser layout på walkways.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen, Folkens "" Driver med V2 av Tor og Balder faktisk ""

 

Joda, godt jobbet Truls Petter ""

Glem nå heller ikke å kreditere de som har hjulpet til med painten da, det er alltid kjekt, spesielt når det handler om ett så prestisjetungt FS-prosjekt som denne C-130 egentlig er. Etter hva jeg har forstått er det brukt bilder/dokumenter fra hhv undertegnede som grunnlag for den spesielle stafferingen/dekoren på flymaskinen. Dette er etter hva jeg har forstått arbeid som Kjell Arild Bersås har utført, kanskje det er på sin plass å kreditere ham en smule "" ?

 

Versjon 2, skal den ha walkways på toppen av skrog/vinger/haleflater forresten?

Tror jeg så bilder av et fly i grått (FS36270) på airliners.net en plass, der man ser layout på walkways.

 

Hilsen

 

Fullstendig enig med deg, Dag! Uten deg, Jens Ole Kjølberg, Gunnar van der Meeren og Kjell Arild Bersås, hadde jeg sikkert aldri klart å gjøre så bra arbeid som jeg har gjort med de paintene.. Jeg takker for at dere hjalp meg med tips, logoer, bilder, arbeid osv.. jeg får bare ikke takket dere nok for det, det eneste jeg kan gi tilbake er ros dere og ris til meg, beklager at jeg ikke har skrevet deres navn da jeg lastet opp paintene, jeg skal prøve å få med deres navn i manualen til Justflight DVD`en og fremtidelige Norske herkulespainter, beklager igjen at jeg ikke har gjort det før..

 

Men tusen takk for at dere hjalp meg ""

 

ja, driver litt med V2 paintene når jeg har tid, med taket og sånt, og litt IFOR og KFOR greier....

 

Vent og se ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...