Gå til innhold

Flightsimtreff i Bodø til Helga


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Her er veibeskrivelse:

Kjør utover mot Kjerringøy, enten via Rønvikkrysset eller via Rønvikleira. Fortsett utover langs denne veien til du ser et skilt med Skaug på.(Nesten 2 mil fra sentrum) Du fortsetter videre et kort stykke til du kommer til en Baron-butikk. Når du kommer til denne, skal du se ei stor blå bygning på sjøsida av veien, litt lenger bort. Vi skal være i den delen som er nærmest butikken, altså gymsalen. Inngangen er inne i skolegården, den bør være lett å finne. Har du problemer, kan du sikkert bare ringe en av oss, evt snakke med de som jobber på butikken, og spørre etter inngangen til gymsal.

Jeg stikker bortover straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det hele over. Å jeg vil få takke alle som deltok for ei flott helg.

 

Det blei ei helg med mye flyging på nettverk! Vi hadde blant anna to gruppeflighter. Stemniga var god helt ifra første sekund. Det ble utveksla mange erfaringer av både scenery å diverse fly.

 

Jeg vil også takke til Jan Fredrik Fury ifra Jessheim som tok turen opp te oss på Lørdag å bidro med mye interesangt. Hyggelig av deg å ta deg tid til oss simmere her i Bodø.

 

Totalt sett ei superhelg som ikke vil gå i glømeboka med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

Vel nede på Genova er Steinar blitt meget høy på pæra etter en meget pen landing. Han havner umiddelbart i bråk ved å yppe seg på en lokal kar. Og som mange Italienere var også denne karen vesentlig mindre enn Steinar. Stakkaran ble livredd å måtte forlate området i frykt for å bli enda mindre.

 

Hvorfor skal dere gi meg skylden for at dere ikke har vert så lure å slette de FÆLE statiske flyene som er med i diverse scenery? ""

 

Fikk samtidig testet ut at de fleste alarmer i flyet virket. Men måtte gi tapt i å riste av Per Jageren Jensen

 

At din B747 er i flybar stand fortsatt vil jeg kalle et guds under ""

 

Men atter en gang takk for ei flott helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja,takk for ei superhelg vi hadde sammen.Mye flyging og godt humør "" Som sagt her ble det alt fra rolige PMDG 747 turer til harde og actonfylte IL-kamper til langt på nattmorran "" Hva mere kan vi forlange? "" Spesielt takk til Jan-Fredrik Furøy som så sitt snitt og besøke oss.Alltid hyggelig se nye ansikter man ellers bare hører stemmen av på Vatsim.Legger ut noen "real" bilder så snart de er ferdig redigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Leste bare igjennom denne tråden for å mimre litt da jeg la merke til Magnus nevnte at det var synd ikke flere uten pc dukket opp. Og der er jeg helt enig. Vi samles for å diskutere luftfart også. Så at enhver fly-intressert som stikker innom er mer en hyggelig.

 

Nå er det slik at forkjemperen for fs-treff de siste par år er på flyttefot til mere landlige omgivelser i Vesterålen.

Så vi blir jo stående her å klø oss både her og der på hvordan dette nå skal gå i tiden fremmover. Enten får vi importere Steinar tilbake når det er dags, eller må vi klø oss enda mer på hvordan vi kan fortsette slik vi har gjort.

 

Har heldigvis fått beskjed om at Steinar og kanskje hans frue stikker innom meg i kveld for en grav-øl. Så jeg skal forsøke overtale han til å bli i området "" Det er mulig jeg trenger hjelp til dette, så her må de storkjefta som har anlending, komme å hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type hår jeg har i ræva vil jeg helst ikke vite du kommer til å se "" Ellers er jeg jo klar over at Bodø er en jævel av en stygg by. Menmenmen en vi da????

Flyplassen er jo bra! (Bortsett fra at man bør være marinejeger for å slippe inn å ta noen uskyldige sivil-bilder).

 

Rune er ikke du blitt sivilisert ennå? Ser du varmer opp stemmen til hjemkomsten ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dette må vi som er igjen her i gruppa ,klare og dra vidre.

Ikke sant?

Vi skal dra det videre i tett formasjon "". Og Steinar, du må ikke tro at du klarer å gjemme deg i Vesterålen. Så snart du er pålogga, kommer vi fra warbirdgruppa i stupangrep, og bombarderer deg med foruminnlegg "" Lykke til med ny jobb!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Espen da, Jeg hadde da den oppfatninga at du ville at jeg IKKE skulle flytte fra Bodø. Men etter det jeg leser her ser jeg jo helt klart at du hadde langt skumlere hensikter, nemmelig å ta mæ med te sengs ""

 

Men når det gjelder det med Flytteplanene så har jeg fattet kor dere vil henne "" Å jeg må jo si at denne "beholde Steinar i Bodø aksjonen" har satt dype spor i en ellers svak sjæl ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...