Gå til innhold

Student trening Torsdag 21/7


Ståle Andre Ustad

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har veldig lyst til å være med på disse greiene, men jeg er helt ny inne feltet og er helt blank når det gjelder ATC, og har kun prøvd meg på controllen som følger med FS9. Derfor lurer jeg på om hva jeg trenger av kunnskaper, programvare, utstyr osv? Håper ikke det er så avansert da?

 

Ps: Trenger man mikrofon, eller bruker man tastaturet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

For om mulig å bringe denne tråden inn igjen... vil jeg bare minne om at Ståle forsøker å få til en ny trening. Midt Norge i kveld (ENVA_V_TWR)..... ønsket er mange piloter... Og da håper vi at dere er like aktiv på VATSIM som her.... Hilsen jernbaneverket....

See you...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjett hvor langt pakken min har kommet? ULSTEINVIK! Men får jeg henta'n? Næh, ligger på "omlastingsterminalen". Så da kommer jeg nok på vatsim ikveld med mindre et under skjer fra posten sin side og de får frakta pakken den siste kilometeren til postkontoret ""

 

------------

Nok et interessant innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...