Ståle Andre Ustad Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hallo! Da er det tid for ny studenttrening igjen. Booker ENVA_TWR fra 20:00 (Lokal tid) og utover. Hadde vært fint om noen kunne komme og vært ENVA_APP. Håper du kommer og flyr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Sko ønske jeg kunne komme jah. Hadde trengt det Men så er det en stygg ferie som ødelegger. MEN, hvor ofte blir det arrangert student trening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Student trening er bare for meg som er student ATC da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Då så... Trudde at det var forbeholdt newbies jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Newbies kan jo begynne når de vil også!!! Så du har vært mer enn velkommen til å stilt med trafikk Alle har vært newbies Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Vel denne gangen skal jeg gjøre mitt ytterste for å komme en tur.. Enten med LTR fra vigra eller 737 fra gardermoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 jeg kommer som app fra 19.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Sorry Ståle,skulle gjerne ha vært med og gitt deg litt traffic,men du skjønner jeg stikker på den årlige ferietur til en av Norges beste lakse-elv (Beiarelva)for å fiske laks.Heavy laks med andre ord.. Lykke til Ståle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 jeg kommer som app fra 19.00 For å fylle ut litt mer så skal Martin ha trening på Værnes i morgen/idag (Mandag 18. Juli) fra klokken 19:00. Jeg skal se hva jeg får til på torsdag Ståle, mulig jeg kommer flygende med min 737-800, hold tax-free butikken åpen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det stod torsdag tror det var methanol i den colaen, men jeg kommer hvertfall i dag (18 juli) håper da også på litt trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dama skal på "syklubben", så jeg skal ut å fly i kveld. Sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! Jeg har veldig lyst til å være med på disse greiene, men jeg er helt ny inne feltet og er helt blank når det gjelder ATC, og har kun prøvd meg på controllen som følger med FS9. Derfor lurer jeg på om hva jeg trenger av kunnskaper, programvare, utstyr osv? Håper ikke det er så avansert da? Ps: Trenger man mikrofon, eller bruker man tastaturet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Det kan foregå på Text ja... www.vateud-td.org ser her så finner du mye nyttig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Alt du trenger er vell egentlig Squawkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har ingen FMC. Er det et problem, eller klarer jeg meg godt uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det er ingen problem skaff deg kart eller spør ATC om han kan gi deg vektorering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har ingen FMC. Er det et problem, eller klarer jeg meg godt uten? Så lenge du ikke flyr "direct" så går det vel bra, man bør iallefall ha noen punkter man flyr innom, du kan f. eks. få FS til å generere en "VOR to VOR" rute til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bø. Sry, det går ikke, reiser på hytten imorgen! Tenkte alle var interessert i å få høre om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bø. Sry, det går ikke, reiser på hytten imorgen! Tenkte alle var interessert i å få høre om det. ....og jeg skal vaske håret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg skal bygge datamaskin. Viktig for alle andre å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg skal dessverre på do,så jeg kan ikke...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jadda jadda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og jeg skal ta permanent på Tom Arne så dessverre fra denne kanten og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og jeg skal ta permanent på Tom Arne så dessverre fra denne kanten og... Feil igjen Kevin...... De som driver med sånn er på grisefest på LEPA de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja dæven det har du rett i... Absinthgutta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er det anntydning til mobbing her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ok, alle sammen, chill out! Hvis vi ikke kommer oss på rett spor ved egen hjelp så er vi nødt til å kalle inn jernbaneverket..... Mobbing? Tror ikke det, løs sluppen humor bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 For om mulig å bringe denne tråden inn igjen... vil jeg bare minne om at Ståle forsøker å få til en ny trening. Midt Norge i kveld (ENVA_V_TWR)..... ønsket er mange piloter... Og da håper vi at dere er like aktiv på VATSIM som her.... Hilsen jernbaneverket.... See you... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Og gjett hvor langt pakken min har kommet? ULSTEINVIK! Men får jeg henta'n? Næh, ligger på "omlastingsterminalen". Så da kommer jeg nok på vatsim ikveld med mindre et under skjer fra posten sin side og de får frakta pakken den siste kilometeren til postkontoret ------------ Nok et interessant innlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ". Så da kommer jeg nok på vatsim ikveld Er det en skrivefeil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.