Gå til innhold

Beste fly på FS?


Odd Jacobsen

Anbefalte innlegg

Hva som er best skal jeg ikke si noe om, men de flyene jeg bruker mest for tida er:

iFDG Airbus med PSS-panel (gode freeware alternativer er Eric Marcianos eller Ken Mitchels panel).

PMDG B737

Freeware Twin Otter med panel inkludert

 

 

Ellers fins det et utrolig fint panel for classic B737. Det har til og med mulighet for moving map i EFIS-displayet som fungerer veldig fint (ser ut som de har integrert default GPS), noe jeg aldri har sett i noe panel før og som ikke en gang PMGD modellerer, selv om dette fins i real life B737. FMC har panelet riktignok ikke.

 

Jeg ender nok opp med iFDGs Airbus som favorittfly, syns faktisk dette er bedre enn PMDGs Boeing-modell og FDE (men dette kan også ha noe å gjøre med real life forskjeller mellom Boeing og Airbus, for alt jeg vet). Men PMDG har nok det beste panelet jeg har sett; skulle gjerne sett et i samme klasse til Airbus. Har dessverre ikke prøvd LDS 767.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva er det beste flyet" avhenger jo av hva du er ute etter, hva du flyr... beste 737, beste 172 osv...

 

Dreamfleet/F1 Cessna 177 RG Cardinal www.dreamfleet2000.com tror jeg

F1 Cessna 172R www.flight1.com

Carenado Cessna 182RG www.carenado.com

Carenado Piper Archer www.carenado.com

Australian Simulation Piper Warrior 2 and 3.

 

- Småfly - ^

 

 

Litt større fly:

 

PMDG 737-600/700 og 800/900 www.precisionmanuals.com

Ellers flyr jeg bare 737 av de litt større, flyr av og til Cessna 441 Conquest er det vel... har prøvd meg på å sette meg inn i... hva er det nå igjen da? Jernteppe... Sun Air flyr det, Cessna jet... vet selvsagt hva den heter...

Men tar tid å sette seg inn i systemene på et fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men gidd ikke lage ny tråd om det.. Lurer bare på om det følger det med lyd til Piper Archer II fra Carenado?

 

Ja, det følger med lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...