Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig stygt!!! "" SAS sin har alltid vært stygg... men Braathens sin har alltid vært fin! Den blir nå helt borte! ""

Den ser så rotete ut! """"

Skrevet

Jeg tror ikke SAS Braathens har brukt så lang tid på å "designe" denne painten "" (Hvis de har *designet* noe i det hele tatt "")

Jeg tror en 3åring hadde klart det bedre!!

Skrevet

Syntes ikke den var så fæl.... var mye fælere på de animerte bildene som er blitt vist. Mye finere i virkeligheten. "" Men kanskje ikke så kreativt? De kunne vel ha brukt litt mere fantasi, sir ikke at jeg kan gjøre det bedre. Men den kunne ha vært litt mere ulik SAS sitt livery ""

Skrevet

Trudde den kom til å ordentlig støgg etter de animerte bildene vist på nettsidene deres, men painten ble jo nesten akseptabel. Får nok ikke noen designerpris for denne jobben her, men vi blir nok vant til å kjenne den, og den blir nok penere etterhvert (håper jeg så indelig). ""

Skrevet

Nesh da, synes ikke det var så ikke.

Lurer litt på om det er en av de bedre alternativene som er kommet opp, men det ble kanskje litt feil å putte den ene oppå den andre, kunne ikke designere ha satt seg ned å finne et helt nytt design, helt fra bunnen av?

Men nå ble det i første omgang slik, og med tiden vil det helt sikkert komme nye farger! ""

Skrevet

Å dette er vel bare for en kortere overgangsperiode. Endringene er ikke så store, å det er helt bevist. Tipper at i løpet av en 2 til 3 år så kommer braathens navnet til å forsvinne helt. Da er ikke veien tilbake til rene sas farger så lang..........

Skrevet

Synes de virkelig har klart å fått følelsen av at det er 2 selskaper i et med den painten der.

Ole, håper det ""

Lurer på om det en dag kommer å være sånn at SAS er 7/7 Svenskt ? Noen som vet hvorfor Sverige har 3/7 mens Norge og Danmark har 2/7 hver ?

Skrevet

Opprinnelig postet av Timmy Brandt:

Lurer på om det en dag kommer å være sånn at SAS er 7/7 Svenskt ? Noen som vet hvorfor Sverige har 3/7 mens Norge og Danmark har 2/7 hver ?

Nå er vel ikke SAS den beste butikken man kan eie, for å si det slik, og det er vel grunnen til at Norge og Danmark bare nøyer seg med 2/7 hver....... """"""

Og hvis det i fremtiden uheldigvis skulle komme til å gå enda dårligere med SAS, så kan det jo hende at....... """"""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...