TOS Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe dritbra simulator då :-) Må få fattern med på dette greiene her hehe. Har jo eit fint rom i kjellaren å utnytte.... Var jo fint utført og denne simulatoren her. all ære for den far og sønn!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Meget meget flott!!! Så virkelig artig ut det der, hadde jeg bodd i nærheten så kan jeg skrive under på at du hadde hatt din faste copilot der når du måtte ønske det, helt gratis! Rett og slett genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 det var bra var kanskje bittelitt kort men kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fantastisk! Ikke mer å si...field in sight ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flott innslag, og god reklame for FS miljøet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjempeflott repotasje av vår flotte hobby! Enig Espen:Landets flotteste vaskerom/tørkerom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hmm, har jo sett denne allerede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjempeflott repotasje av vår flotte hobby! Enig Espen:Landets flotteste vaskerom/tørkerom.. Vel, det er den råeste tørkemaskina jeg vet om i hvertfall. Knallbra innslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flott PR for simmer-miljøet, - og dessuten virker det som om crewet er noen sympatiske karer med glimt i øyet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Innslaget hadde fortjent hele sendingen. Hadde heller ikke vært meg imot å fått mer fra Vardøhus også. (Har nok sett litt frem til den delen også.) F.eks må bryte av programmet etter "Norge rundt" med ekstrasending. Ja? NRK blir å sende i 100 år til .. hvorfor ikke gi oss hypnotiske simmere bare noen timer å kose øyet på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er det noen mulighet for at repostasjen kan legges ut på nettet? Jeg var dessverre på jobb og fikk ikke sett den. Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har den som 20 meg MPG, mail meg så sender jeg den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjempefint! Takker for det! Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 underveis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fikk den i e-postboksen nå! Takker og bukker Rune http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjempemoro! Dette liver opp og skaper interesse! Stå på alle sammen! Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan noen sende den til meg og!?!?! Please! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Sender den til deg om Geir mener jeg kan sende den videre. Eller kansje han sender deg den selv? Kommentar ønskes Rune Karslen http://home.online.no/~rkarl3/ Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kjør på kjære simmere, klart , det var jo derfor jeg lagde den....hei så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan dere ikke bare laste den opp på flightsim.no, slik at alle kan se den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan dere ikke bare laste den opp på flightsim.no, slik at alle kan se den Er vel et copyright spørsmål.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har gjort det, Copyright? kansje...men its done..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan dere ikke bare laste den opp på flightsim.no, slik at alle kan se den Er vel et copyright spørsmål.. ? hehe, er du sjalu fordi du ikke får laste opp kjærlighetsmixen din nå Ivar Synes også at innslaget kunne vært litt lengre men andre synes vel også atr sine innslag skal være det. Hadde dette vært en halvtime så hadde urmakerinnslaget også vært det og det hadde jeg nok ikke holdt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jansen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 "Eeehhh....dette ble IKKE bra...." Kongeinnslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hmm, kan vell kanskje bare annbefale dere å gå å se på nrk web tv, norge rundt igår(fredag) Litt lettere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er ikke det der bare akkurat det samme innslaget som var på lokal-nyhetene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har sendt deg dem Mathias! Brukte en evighet for å få den ut av e-postboksen min... Håper du har fått den! Rune Karlsen http://home.online.no/~rkarl3/F14%20simulator.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det ligger en link til dette innslaget på forsiden på flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Tusen takk for hyggelige kommentarer folkens. Håper vi representerte miljøet på en verdig måte! Vi er langt fra ferdige (blir aldri ferdig, vet det ), må få EFIS panelene operativ. Vi har gitt opp å vente på at det skal komme en throttle quadrant på markedet, så faderen har begynt å lage en selv. Den blir sinnsykt bra!!! Skal poste bilder av simmen screenshot forumet så straks får lånt meg et skikkelig kamera!! Dere er alle hjertelig velkommen for en "spinn" hvis Vardø skulle friste som reisemål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg prøve å ringe deg på lørdag. Var i Vadsø i helga, men du var i Båtsfjord så da var vi like langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.