Gå til innhold

Flightsim på TV2 overstått


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Syns egentlig ikke "spill magasinet" var stort å skryte av, trodde det var et program for folk som allerede var intresserte i spill, og at man der kunne få litt nyheter og anmeldelser osv., men neida, her har tv2 lagd et program som rett og slett skal fortelle folk hva dataspill er for noe...fikk ikke sett dagens episode, men skal prøve å få med meg reprisa...

 

Syns "Nerd" som gikk på nrk2 på søndager tidligere var mye bedre, selv om det var veldig amatørmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart no lagt ut ein link hit til flightsim.no.

Så no er det opp til oss å ta vare på dei som evnt. skulle kike innom for å finne ut meir ""

 

*Vill idè* Hva med å legge en prioritert post på kaffekroke å "ønske" velkommen til de som eventuelt stikker innom forumet, skrive litt hva vi driver med, snakker om og på alle måtene hvor trivelig vi egentlig har det her ""

 

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve innholdet i reportasjen syns jeg egentlig var greit nok. Basic nok for ikk å skremme nybegynneren avgårde før de forviller seg inn i alskens instrumenter som de ikke skjønner bæra av ved første øyekast ""

 

Dette var selvfølgelig _ikke_ beregnet på oss som er totalt flygale og som kjenner simmen ut og inn. Greit å få med simmen som standard, funker, enkelt, og ikke havarerer midt under opptaket pga en ukjent bøgg "" Syns (selvfølgelig, som enhver simmer), at innslaget var alt for kort, men det får så være. Det syns sikkert rally-fansen også.

 

Forventet kanskje at en dreven flysimmer skulle skremme vannet at stakkars dama, men det skjedde heldigvis ikke da det holdt skikkelig basic nivå. Godt levert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart no lagt ut ein link hit til flightsim.no.

Så no er det opp til oss å ta vare på dei som evnt. skulle kike innom for å finne ut meir ""

 

*Vill idè* Hva med å legge en prioritert post på kaffekroke å "ønske" velkommen til de som eventuelt stikker innom forumet, skrive litt hva vi driver med, snakker om og på alle måtene hvor trivelig vi egentlig har det her ""

 

Eller?

 

God ide! Det er alt for mange medlemmer her som ikke har så mange poster(innkludert læreren min "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det var nok mange som hadde sett for seg et helt program viet flysim. Vi må nok bare innse at et flysimprogram for flysimmere ikke vil komme på en kommers kanal. Det vil bli for smalt. Men jeg kan love dere at det ligger og lurer et spennende doku-program om DC-10simmen i horisonten. Vil bli ferdig iløpet av våren neste år(når simmen forhåpenligvis spiller). Hvor og når kommer jeg tilbake til når den tid er moden.

 

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar til orientering så ble det vel gjort ca 3-4 timer råopptak. Når jeg nå ser hva som ble presentert så er det mye info som ikke ble med. Men men slik er nu en gang TV-verden.

 

Flott innslag Einar og Fred! Alltid morsomt å se kjentfolk på TV'en "" Flott med reklame til OFKL!!, men skulle ønsket en nettadresse dit også da ""

 

Kjempe bra jobbet begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...