Joachim Skjønberg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, d var greit dette her. Men synes det hadde vært bedre å gi omverdenen et innblikk i hva det egentlig er. Litt mer realisme som PMDG, NA9 osv. Ble ikke så realistisk å bare la henne ta av liksom Men det ble vel greit Bra jobbet av Einar Halvorsen og ...kem var han andre? Jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen som vet om repriser? kom hjem to minutter etter at programmet slutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Joda halv to natt til Onsdag går det i reprise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis noen lurer på hva jeg mente om innslaget, ta en titt her. Men Einar og Fred (?), er litt dårlig på navn, gjorde en god jobb. Ser for meg katastrofen om de TV2 folka selv skulle fikse istand dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det var ikke lange reportasjen, men det holdt nå. . . Men uansett, du var flink Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 synes det var veldig skuffende, hadde store forventninger, så det var ikke verdt å se engang! Tror faktisk alle fs spillere ble meget skuffet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Joda halv to natt til Onsdag går det i reprise Hurra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Skuffet og skuffet. Du må tross alt tenke at programmet er ikke ment bare for oss FS spillere. Når du hørte Einar og Fred forklarte, var det veldig basic stoff. Synes det var bra jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Men jeg tenkte man skulle få se litt mer av kanskje traffikken på flyplassene og hvor mange som egentlig spillte fs i norge, ikke bare litt cessna flying midt uti ingensteder, de kunne jo fløyet cessna på gardermoen og rundt oslo for eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Syns det var greit jeg også...forventa ikke mer med tanke på slik selve programmet var lagt opp..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, det var litt slapt synes eg, men bra var det, hvert eneste sekund av opptaket! Vell vell, jeg tok opp og her kan du se KUN flightsim delen http://home.no/janti2000/flightsim.zip (6.7mb) obs, du trenger realplayer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bar til orientering så ble det vel gjort ca 3-4 timer råopptak. Når jeg nå ser hva som ble presentert så er det mye info som ikke ble med. Men men slik er nu en gang TV-verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Litt mer realisme som PMDG, NA9 osv. Ble ikke så realistisk å bare la henne ta av liksom Men det ble vel greit Nja, du må jo huske på at TV2 skal lage TV som passer for flest mulig menesker, da blir det kanskje litt sært å fokusere for mye på PMDG, NA9 og slike ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, sant og det. Men er ikke så mye som vi hadde forventet oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Syns egentlig ikke "spill magasinet" var stort å skryte av, trodde det var et program for folk som allerede var intresserte i spill, og at man der kunne få litt nyheter og anmeldelser osv., men neida, her har tv2 lagd et program som rett og slett skal fortelle folk hva dataspill er for noe...fikk ikke sett dagens episode, men skal prøve å få med meg reprisa... Syns "Nerd" som gikk på nrk2 på søndager tidligere var mye bedre, selv om det var veldig amatørmessig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det vart no lagt ut ein link hit til flightsim.no. Så no er det opp til oss å ta vare på dei som evnt. skulle kike innom for å finne ut meir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det vart no lagt ut ein link hit til flightsim.no.Så no er det opp til oss å ta vare på dei som evnt. skulle kike innom for å finne ut meir *Vill idè* Hva med å legge en prioritert post på kaffekroke å "ønske" velkommen til de som eventuelt stikker innom forumet, skrive litt hva vi driver med, snakker om og på alle måtene hvor trivelig vi egentlig har det her Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Selve innholdet i reportasjen syns jeg egentlig var greit nok. Basic nok for ikk å skremme nybegynneren avgårde før de forviller seg inn i alskens instrumenter som de ikke skjønner bæra av ved første øyekast Dette var selvfølgelig _ikke_ beregnet på oss som er totalt flygale og som kjenner simmen ut og inn. Greit å få med simmen som standard, funker, enkelt, og ikke havarerer midt under opptaket pga en ukjent bøgg Syns (selvfølgelig, som enhver simmer), at innslaget var alt for kort, men det får så være. Det syns sikkert rally-fansen også. Forventet kanskje at en dreven flysimmer skulle skremme vannet at stakkars dama, men det skjedde heldigvis ikke da det holdt skikkelig basic nivå. Godt levert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det vart no lagt ut ein link hit til flightsim.no. Så no er det opp til oss å ta vare på dei som evnt. skulle kike innom for å finne ut meir *Vill idè* Hva med å legge en prioritert post på kaffekroke å "ønske" velkommen til de som eventuelt stikker innom forumet, skrive litt hva vi driver med, snakker om og på alle måtene hvor trivelig vi egentlig har det her Eller? God ide! Det er alt for mange medlemmer her som ikke har så mange poster(innkludert læreren min ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bar til orientering så ble det vel gjort ca 3-4 timer råopptak. Når jeg nå ser hva som ble presentert så er det mye info som ikke ble med. Men men slik er nu en gang TV-verden. Ja, slik er det altid. De tar opp mest mulig for at de selv skal ha mye og velge i, for og få det de mener er det beste frem på tv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jaja, det var nok mange som hadde sett for seg et helt program viet flysim. Vi må nok bare innse at et flysimprogram for flysimmere ikke vil komme på en kommers kanal. Det vil bli for smalt. Men jeg kan love dere at det ligger og lurer et spennende doku-program om DC-10simmen i horisonten. Vil bli ferdig iløpet av våren neste år(når simmen forhåpenligvis spiller). Hvor og når kommer jeg tilbake til når den tid er moden. Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bar til orientering så ble det vel gjort ca 3-4 timer råopptak. Når jeg nå ser hva som ble presentert så er det mye info som ikke ble med. Men men slik er nu en gang TV-verden. Flott innslag Einar og Fred! Alltid morsomt å se kjentfolk på TV'en Flott med reklame til OFKL!!, men skulle ønsket en nettadresse dit også da Kjempe bra jobbet begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.