Gå til innhold

STU 1 test hvis jeg skal kalle det det...


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

ja da skal jeg ha test på Onsdag klokken 20.30 til kloken 21.30 ved ENBO... kom og fly da hvis dere vil ha meg inn igjen som ATC

Har du fått sparken?

Ikke ha for store forventinger nå Vegar! ""

Just kidding, regner vel med at det ble litt tynnt med trafikk til deg i går Per-Kristian, så ikke så mange på ServInfo iallefall.

Er litt nyskjerrig på hvorfor det ikke var noe trafikk i nord..............................l ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nyskjerrig på hvorfor det ikke var noe trafikk i nord..............................l ""

 

Ikke så lett å skaffe trafikk slik som været er om dagen; sol hele døgnet og relativt høye temperaturer "". (jada, jeg vet dere holder på å "drukne" i sør "").

Kan nok være lurt å vente til langt ut i august før du gjør et nytt forsøk PK. Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nyskjerrig på hvorfor det ikke var noe trafikk i nord..............................l ""

 

Ikke så lett å skaffe trafikk slik som været er om dagen; sol hele døgnet og relativt høye temperaturer "". (jada, jeg vet dere holder på å "drukne" i sør "").

Kan nok være lurt å vente til langt ut i august før du gjør et nytt forsøk PK. Lykke til uansett.

 

Vel du skal ikke så langt sør før du møter på regnet, hehe "" Ser fint ut i dag da...

 

Det var en del fly rundt Bodø i går, men var vel ruindt 15-1600 tia det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen Stig da? Jeg kommer da vittelig ikke ifra Sulitjelma, men Sortland i vesterålen! Eller får å forklare det litt bedre for de av søringan som ikke veit kor det er, Ca 20km ifra ENSK! Rettning mot Andenes.

 

Sortland..??? Andenes...?? "" Er ikke det i nærheten av Hammerfest et sted, for ikke å snakke om Sulitjelma. Det har vi da aldri hørt om. ""

 

Huff som vi tuller... glad det snart er sommerferie. ""

 

Vi som "simmer" i Norge med får etterhvert bra geografikunnskaper og får "besøkt" steder vi ellers ikke ville ha reist til. Så NOE positivt kommer jo ut av dette. ""

 

Og været som kanskje startet denne utglidningen; de meldte da "vitterligen" STORE nedbørsmengder på sørøstlandet også i dag og det har de gjort i flere dager, men jeg vet da ikke nøyaktig hvor alt dette regnet faller. Litt er kommet i nord også det siste døgnet. Og midnattsola har også forsvunnet bak en sky. Vel, vel. Bedring i sikte. Vi klamrer oss til håpet.

 

God sommer alle sammen. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vær er vel relativt i forhold til hva man er vant med. Regner det en gang i uka her nede på sørlandet om sommeren, har det vært en uke med drittvær... ""

Sommerværet har vært helt ok, det eneste å utsette på det har vært vinden som har blåst friskt hele tiden. Regnet kom idag, men så langt er det ikke i nærheten av hva som er meldt i værvarslene (det er vindstille og lett yr).

 

Dette konkluderer værrapporten fra Sørlandet. ""

 

PS: Hva har dette med STU testen til PKJ å gjøre ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...været i går, det tok jeg meg over hodet, og jeg var selvfølgelig på Ekebergsletta da det begynte og hagle! Hvit t-skjorte den dagen var ikke et godt valgt! ""

Forøvrig så så undertegnede Thomas Numme, så dagen var selvsagt reddet da! ""

 

""

 

Ja det var helt forferdelig. """"""""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...