Gå til innhold

AWACS over Bergen


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Så på nyhetene nettopp at de regnet med å få tatt det meste av øst, vest og sørlandet iløpet av natten. Bare i Bergen var det satt opp 700 personer fra Forsvaret samt store politistyrker som var linket direkte opp med flyet. De har allerede tatt beslag i over 60 pc'er nå. Så folkens, her er det bare å låse døra ""

 

Ole. Trur din windows rett å slett døde ut p.g.a alderdom ""

 

Ps: En enkel måte å beskytte sin pc for slik scanning kan være å pakke kabinettet inn i sølvpapir. Her er det bare å løpe ned på kjøkkenet å rote frem alu-folien!! vær oppmerksom på å ikke komme i kontakt med pluggene bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske flott lyd i den. Første gangen i mitt liv jeg har sett en AWACS på ekte. Den har trent en del T&G både i går og i dag, og da kommer base leg på visual til 35 rett over huset mitt=lav høyde+nydelig lyd=1 gutt i dette huset klistra til vinduet mens familien finner frem hørselvern til seg

 

BFSK er i vertfall representert på BGO med 1 stk. fotograf for å fange begivenheten på film, ikke sannt Thomas? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...